امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 15153
  پرینت تاریخ انتشار : 24 دسامبر 2020 - 19:20 | 19 بازدید
سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد

فعالیت پنج باشگاه فوتبال در شهرستان اسدآباد

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: باشگاه‌های فوتبال اسدآباد به صورت رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. علی جمور با اشاره به شروع فعالیت فوتبال اسدآباد از چند روز گذشته گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را نسبت به […]

فعالیت پنج باشگاه فوتبال در شهرستان اسدآباد

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: باشگاه‌های فوتبال اسدآباد به صورت رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

علی جمور با اشاره به شروع فعالیت فوتبال اسدآباد از چند روز گذشته گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته داریم, دستورالعمل‌ها و شروطی برای فعالیت این باشگاه‌ها به آنها ابلاغ کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: علاوه بر ابلاغ کتبی جلسه‌ای هم با هیئت فوتبال شهرستان داشته و از آنها خواسته‌ایم برای شروع فعالیتشان در فصل زمستان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

وی همچنین به مشکل کمبود زمین برای استفاده باشگاه‌ها خصوصا غیر‌قابل استفاده بودن زمین چمن طبیعی فوتبال مجموعه ورزشی آزادی افزود: هر چند اداره ورزش و جوانان تنها یک زمین چمن مصنوعی که تحت نظر دارد را در اختیار باشگاه فوتبال قرار داده, اما با این وجود برخی از این باشگاه‌های فوتبال برای ادامه فعالیت خود هنوز زمینی ندارند، برای همین با دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش که زمین چمن دارند وارد مذاکره خواهیم شد تا در طول هفته زمان‌هایی را به باشگاه‌های فوتبال بدهند.

وی افزود: ضمنا در جلسه‌ای که با هیأت فوتبال داشته‌ایم تنها زمین چمن مصنوعی فوتبال با مساعدت هیئت فوتبال شهرستان به صورت رایگان در اختیار باشگاه‌ها قرار داده‌ایم.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.