امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 15146
  پرینت تاریخ انتشار : 24 دسامبر 2020 - 18:50 | 15 بازدید
رئیس دانشگاه ملی نهاوند

مرکز نوآوری گیاهان دارویی در دانشگاه نهاوند افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه ملی نهاوند گفت: فعالیت های علمی، پژوهشی، عمرانی دانشگاه نهاوند از بدو تاسیس تاکنون و گام های بلند و رو به رشد دانشگاه با استفاده از ظرفیت غنی اقلیم شهرستان در دستور کار بوده است. قیاسی پنجشنبه ۴ دی ماه در آیین افتتاح مرکز نوآوری گیاهان دارویی در دانشگاه […]

مرکز نوآوری گیاهان دارویی در دانشگاه نهاوند افتتاح شد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه ملی نهاوند گفت: فعالیت های علمی، پژوهشی، عمرانی دانشگاه نهاوند از بدو تاسیس تاکنون و گام های بلند و رو به رشد دانشگاه با استفاده از ظرفیت غنی اقلیم شهرستان در دستور کار بوده است.

قیاسی پنجشنبه ۴ دی ماه در آیین افتتاح مرکز نوآوری گیاهان دارویی در دانشگاه ملی نهاوند، افزود: تحقیق در زمینه منابع متنوع گیاهی و سراب های خروشان و نیز راه اندازی مرکز تولید و فرآوری گیاهان دارویی، ایجاد پژوهشگاه گشنیز، راه اندازی مرکز تشخیص کیفیت عسل در دانشگاه، رشد مقالات علمی اعضای هیئت‌ علمی در نشریات بین المللی و پذیرش دانشجویان دانشگاه در مقاطع ارشد دانشگاه های مطرح کشور از دیگر برنامه های این دانشگاه است.

وی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان شهرستان و استان در زمینه استمرار و تحقق اهداف توسعه آموزش عالی در شهرستان و کشور شد.

در ادامه با حضور نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و جمعی از مسئولان شهرستان آیین کلنگ زنی ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای رزینی و ۱۲ کلاسه در شهر فیروزان و ۱۲ کلاسه خیرساز نماینده نهاوند با مشارکت خیر و اعتبارات دولتی برگزار شد.

علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده داده بود که حقوق دریافتی از مجلس را به ساخت مدرسه اختصاص خواهد داد.

امروز این وعده نماینده پرتلاش با احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیّرساز به نام علیرضا شهبازی در محل کنونی آموزشگاه محلاتی پشت پژوهشگاه معلم شهرستان نهاوند محقق می شود.

مدرسه خیرساز علیرضا شهبازی واقع در نهاوند ۱۲ کلاسه در سه طبقه دارای دو آزمایشگاه مجهز، ۹ اتاق مجزا برای سایر فعالیت های فرهنگی نظیر کانون بسیج، مقطع متوسطه دوم و در۲۵۰۰ متر زمین(مساحت سایت) و محل تأمین اعتبار از محل حقوق دریافتی نماینده نهاوند علیرضا شهبازی از مجلس است.

در ادامه کلنگ مدرسه ۶ کلاسه رزینی، با ۸۱۰ متر زیربنا در دو طبقه، مساحت سایت(زمین) ۱۸۶۰ مترمربع در مقطع ابتدایی و مدرسه خیرساز فیروزان ۱۲ کلاسه، مقطع ابتدایی، در سه طبقه، ۲۷۰۰ متر بنا، مساحت سایت ۲۶۸۰ متر مربع و محل تأمین اعتبار هر دو پروژه گروه خودرویی عِظام با پیگیری و دعوت مستقیم نماینده نهاوند به زمین خورد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.