امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14507
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 21:50 | 3 بازدید
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر

برگزاری اردوی جهادی سلامت در ملایر/ توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی توسط دانشجویان

به گزارش همدان نوین، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر از برگزاری اردوی جهادی سلامت در ملایر خبر داد و گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد. ابوالفضل رضایی  در همدان اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در هفته بسیج اقدام به برگزاری اردوی جهادی سلامت کرد. وی با اشاره […]

برگزاری اردوی جهادی سلامت در ملایر/ توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی توسط دانشجویان

به گزارش همدان نوین، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر از برگزاری اردوی جهادی سلامت در ملایر خبر داد و گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

ابوالفضل رضایی  در همدان اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در هفته بسیج اقدام به برگزاری اردوی جهادی سلامت کرد.

وی با اشاره به توزیع ماسک رایگان در این هفته بین مردم شهرستان گفت: آموزش صنوف و مطالبه حضوری از مسوولان شهرستانی نیز مورد توجه بود.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر از توزیع ۳ هزار ماسک رایگان با همکاری حوزه امام رضا(ع) خبر داد و گفت: ماسک‌ها را خود تولید و اقدام به توزیع آن کردیم.

وی با اشاره به ویزیت رایگان مردم با همکاری جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی مواسات مومنانه در هفته بسیج توزیع شد.

رضایی بیان کرد: اقلام شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، سویا و مرغ  بود که برای تهیه آنها ۶۰ میلیون تومان از خیرین جمع‌آوری و هزینه شد.

وی با اشاره به آموزش صنوف در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا خاطرنشان کرد: مسوولان شهرستانی اعم از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و اداره آموزش وپرورش شهرستان ملایر و شهردار حضور میدانی داشتند و قدردان زحمات هستیم.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر  از عدم حضور مسوول شبکه بهداشت این شهرستان ابراز گلایمندی کرد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.