امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14504
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 21:21 | 2 بازدید
در ستاد استانی کرونای همدان مطرح شد؛

همه ظرفیت‌ها برای محدودیت رفت‌وآمدهای شب یلدا به کار گرفته شود

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری شب یلدا مساوی با بالارفتن آمار مبتلایان و فوتی‌ها در استان است، گفت: همه ظرفیت‌های استان برای محدودیت رفت‌وآمدهای شب یلدا به کار گرفته شود. سیدسعید شاهرخی شنبه ۲۲ آذرماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، اظهار کرد: با همکاری و جدیت مسئولان روند گسترش […]

همه ظرفیت‌ها برای محدودیت رفت‌وآمدهای شب یلدا به کار گرفته شود

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری شب یلدا مساوی با بالارفتن آمار مبتلایان و فوتی‌ها در استان است، گفت: همه ظرفیت‌های استان برای محدودیت رفت‌وآمدهای شب یلدا به کار گرفته شود.

سیدسعید شاهرخی شنبه ۲۲ آذرماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، اظهار کرد: با همکاری و جدیت مسئولان روند گسترش ویروس کرونا مثل سایر نقاط کشور در سراسر استان کاهشی است.

وی ادامه‌ داد: کاهش تعداد آمار فوتی‌ها و مبتلایان به علت توجه مردم سراسر استان به پروتکل‌ها و رعایت نکات بهداشتی است.

شاهرخی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی طرح محدودیت‌ها با پیگیری جدی دستورات ستاد استانی را اجرا و مقررات را اعمال کنند.

وی با بیان اینکه علت اکثریت مبتلایان به کرونا به خاطر دورهمی‌های خانوادگی است، گفت: همه ظرفیت‌های استان برای محدودیت رفت‌وآمدهای شب یلدا به کار گرفته شود.

استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری شب یلدا مساوی با بالارفتن آمار مبتلایان و فوتی‌ها در استان است، افزود: از مردم درخواست داریم همانند ایام عید نوروز، کمال همراهی و همکاری را داشته باشند.

وی با قدردانی از سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی به خاطر اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی مطرح کرد: ظرفیت استان برای تداوم اجرای جدی و با کیفیت طرح شهید قاسم سلیمانی به کارگرفته شود.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی کروناویروس استان همدان، شاهرخی بیان کرد: در صورت نیاز ،طرح محدودیت‌ها تشدید خواهد شد و اگر نیاز باشد طرح محدودیت‌ها در برخی از شهرهای همدان دوباره اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان نیز گفت: ۹۵ درصد متوفیان کرونا در این استان در گروه‌های سنی ۴۵ سال به بالا قرار دارند و در شب یلدا و برگزاری دورهمی های خانوادگی، بزرگترهای فامیل(پدر و مادرها، پدر بزرگ و مادربزرگ ها) به عنوان گروه های پرخطر در معرض ابتلا به این ویروس هستند.

دکتر رشید حیدری مقام افزود: در این استان تاکنون ۹۵۵۸ مورد قطعی مثبت کرونا در بیماران بستری و ۱۶ هزار و ۲۰۴ مورد در بیماران سرپایی ثبت شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر در بیمارستان های استان بستری و  ۶۵ بیمار سرپایی مثبت نیز شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۴۸۰ نفر کاهش یافته است، اظهار کرد: متوفیان ناشی از ویروس کرونا از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۳۴۴ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان نیز گفت: با توجه به اینکه همه شهرهای استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند، اعمال محدودیت‌های ابلاغ شده همچنان ادامه دارد و از روز شنبه ۲۲ آذر نیز برای مدت یک هفته دیگر (تا ۲۹ آذر) اجرای محدودیت‌های فعلی تکرار می‌شود.

اسدالله ربانی مهر افزود: تمام محدودیت‌های هفته آینده بر اساس محدودیت‌های فعلی سطح استان تمدید می‌شود و تغییر خاصی در شکل و نوع اعمال محدودیت‌ها نداریم و فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در استان همچنان ممنوع است و باید منتظر بهبود شرایط و اعلام شرایط جدید باشیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.