امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14454
  پرینت تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 12:00 | 8 بازدید
مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان:

۳۷ درصد دام‌های همدان پلاک‌کوبی شدند

به گزارش همدان نوین، مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پلاک کوبی بیش از ۳۷ درصد دام‌های این استان خبر داد. روح‌الله خدارحمی  با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار رأس دام سبک و سنگین در استان همدان اظهار کرد: چهار تشکل در استان همدان پلاک کوبی دام‌ها را […]

۳۷ درصد دام‌های همدان پلاک‌کوبی شدند

به گزارش همدان نوین، مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پلاک کوبی بیش از ۳۷ درصد دام‌های این استان خبر داد.

روح‌الله خدارحمی  با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار رأس دام سبک و سنگین در استان همدان اظهار کرد: چهار تشکل در استان همدان پلاک کوبی دام‌ها را بر عهده دارند که تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار رأس دام در استان پلاک کوبی شده است.

وی با تأکید بر اینکه پیش‎بینی می‎شود تا پایان سال ۹۰ درصد از دام‌های استان پلاک‌کوبی شود، از دامداران استان خواست هر چه زودتر به عاملان پلاک‌کوبی شهرستان مراجعه کنند و تصریح کرد: تمامی خدمات به دامداران استان از قبیل توزیع نهاده‌ها و تسهیلات منوط به پلاک‌کوبی دام است.

خدارحمی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود نهاده در کشور وجود دارد، گفت: تلاش داریم هر چه بیشتر نهاده وارد استان کنیم به طوریکه از ابتدای سال تاکنون ۵۲ هزار و ۲۶۳ تن جو، ۲۵ هزار و ۴۰۳ تن ذرت و ۱۴ هزار و ۱۶۱ تن کنجاله سویا در بین دامداری‌های فعال و کارخانجات خوراک دام استان توزیع شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.