امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14426
  پرینت تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2020 - 17:00 | 2 بازدید
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن

جریمه متخلفان تخلیه فاضلاب در محیط زیست رزن

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن گفت: ۲ راننده متخلف که اقدام به تخلیه فاضلاب و پساب خانگی در عرصه محیط زیست(مکان غیرمجاز) می‌کردند، شناسایی و محکوم شدند. «رضا گوهری رفعت» روز جمعه  اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تخلیه فاضلاب در مکان هایی ممنوعه، مستندات لازم شامل […]

جریمه متخلفان تخلیه فاضلاب در محیط زیست رزن

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن گفت: ۲ راننده متخلف که اقدام به تخلیه فاضلاب و پساب خانگی در عرصه محیط زیست(مکان غیرمجاز) می‌کردند، شناسایی و محکوم شدند.

«رضا گوهری رفعت» روز جمعه  اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تخلیه فاضلاب در مکان هایی ممنوعه، مستندات لازم شامل عکس و فیلم از این تخلف تهیه شد.

وی افزود: متخلفان پس از بارگیری فاضلاب خام، آن را در مکان‌های غیرمجاز تخلیه می‌کردند که با جمع آوری مستندات و اطلاعات لازم، متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند که یکی از متهمان به پرداخت ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن تاکید کرد: تخلیه غیرمجاز انواع پسماندها و پساب‌ها در حریم راه‌ها، اراضی کشاورزی و معادن متروک موجب هرج و مرج و نابسامانی در مدیریت شهری می‌شود و آلودگی‌های زیست محیطی را به همراه دارد.

گوهری ادامه داد: تخلیه فاضلاب علاوه بر انتشار بوی نامطبوع سبب تهدید سلامت و بهداشت عمومی جامعه و شیوع بیماری های خطرناک شده و این اقدام مغایر با ضوابط زیست محیطی است.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز آسیب به محیط زیست و به خطر افتادن سلامت مردم، با متخلفانی که اقدام به رهاسازی فاضلاب در محل های غیرمجاز می کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.