امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14423
  پرینت تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2020 - 16:55 | 2 بازدید
رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند

۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به معلولین بهزیستی نهاوند پرداخت شد

به گزارش همدان نوین، رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند گفت: در سال جاری بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به معلولین زیر پوشش پرداخت شده است. مریم سلگی امروز  در نهاوند اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۷۲ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی جذب شد که ۴۲ میلیارد ریال آن یعنی […]

۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به معلولین بهزیستی نهاوند پرداخت شد

به گزارش همدان نوین، رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند گفت: در سال جاری بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به معلولین زیر پوشش پرداخت شده است.

مریم سلگی امروز  در نهاوند اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۷۲ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی جذب شد که ۴۲ میلیارد ریال آن یعنی بیش از ۶۰ درصد مجموع این اعتبار توسط افراد معلول جذب شد.

وی افزود: از مجموع کل اعتبارات شهرستان تاکنون بیش از ۷۶ درصد اعتبارات اشتغالزایی به این شهرستان تخصیص یافته و مابقی نیز در حال انجام است که انتظار می‌رود این میزان تا پایان سال به طور کامل جذب شود.

رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند به تعداد نفرات دریافت کننده تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: میران اعتبارات پرداخت شده تا کنون به ۱۸۷ نفر از جامعه هدف صورت گرفته که از این تعداد ۹۶ نفر آنها معلول بوده که برای آنان پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی در تشریح عملکرد بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات یاد شده است گفت: بانک کشاورزی با پرداخت ۲۷ میلیارد ریال و پست بانک با ۳ میلیارد ریال بیشترین و کمترین سهم را در پرداخت تسهیلات به عهده داشته‌اند.

سلگی در پایان افزود: در بین معرفی شدگان به بانک‌ها خیلی از افراد وجود دارند که هنوز به علت نداشتن ضامن معتبر یا ضمانت کافی موفق به دریافت وام از بانک‌های عامل نشده‌اند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.