امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 14365
  پرینت تاریخ انتشار : 10 دسامبر 2020 - 14:54 | 7 بازدید
فرمانداراسدآباد خبرداد

افتتاح کنارگذر اسدآباد در خرداد ۱۴۰۰

به گزارش همدان نوین، فرماندار اسدآباد از افتتاح پروژه کنار گذر این شهرستان در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد. سعید کتابی پنجشنبه ۲۰ آذر در جلسه بررسی مشکلات کنارگذر اسدآباد باحضور سرپرست حوزه طراح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان همدان، اظهار کرد: این طرح به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های  […]

افتتاح کنارگذر اسدآباد در خرداد ۱۴۰۰

به گزارش همدان نوین، فرماندار اسدآباد از افتتاح پروژه کنار گذر این شهرستان در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

سعید کتابی پنجشنبه ۲۰ آذر در جلسه بررسی مشکلات کنارگذر اسدآباد باحضور سرپرست حوزه طراح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان همدان، اظهار کرد: این طرح به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های  ملی اسدآباد  در سال ۸۹ آغاز شد و تاکنون برای این پروژه ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام کامل طرح به اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان نیاز خواهد بود.

وی با  اشاره به این پروژه ۱۱ ساله شهرستان اسدآباد، افزود: پروژه ملی کنار گذر اسدآباد در مجموع به طول ۱۴ کیلومتر در دو فاز  با چهار خط  در حال احداث بوده  که فاز اول کنارگذر به طول ۱۰ کیلومتر و فاز دوم تقاطع‌های راه به طول چهار کیلومتر است.

کتابی پیشرفت فیزیکی طرح را ۹۸ درصد برشمرد  و گفت: ابنیه و تابلوهای طرح فوق نیز دارای ۸۵ درصد  پیشرفت فیزیکی است و تقریبا در مراحل پایانی خود قرار داشته و تنها اتصال ورودی شهر به کمربندی باقی مانده که با توجه به دستور وزیر راه‌و شهرسازی و پیگیری‌های صورت گرفته پروژه فعال شده و امیدواریم در زمان کوتاهی اتصال ورودی شهر به کمربندی برقرار و از طرح فوق به صورت صد درصدی استفاده شده و زیر بار ترافیک برود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح کنارگذر شهرستان در کاهش تصادفات از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود، یاد آور شد: کنارگذر اسدآباد یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک برای کشور، استان و شهرستان بوده که چندین استان غربی را پوشش داده است و به عنوان بزرگراه کربلا هر ساله زائران زیادی از این مسیر تردد دارند.

کتابی با تأکید بر تسریع در روند هر چه سریعتر اتمام پروژه توسط پیمانکار طرح در راستای افتتاح و بهره‌برداری  کامل،  خاطرنشان کرد: برخی مشکلات جزئی در مسیر طرح  وجود دارد که با برطرف شدن این مشکلات مانع ایجاد وقفه  در اجرای  طرح برای اتمام با همت یکدیگر خواهیم بود و این مطالبه مهم مردم سرانجام پس از چندین سال در اوایل سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اسدآباد همچنین با اشاره به نگاه ویژه استاندار همدان به اتمام این پروژه ملی مهم شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: به‌طور قطع بهره‌برداری این طرح اثرات و تبعات بسیار مطلوبی در رفاه و سلامت  مسافران، رانندگان، شهروندان و حل مشکل ترافیک داخل شهر اسدآباد خواهد داشت.

به‌گزارش ایسنا؛در پایان فرماندار و سرپرست حوزه طراح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  از روند اجرای پروژه کنارگذر اسدآباد بازدید کردند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.