امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14344
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 17:51 | 2 بازدید
استاندار همدان:

ایجاد شهرک صنعتی درگزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذار است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: ۵۰ هکتار زمین برای ایجاد و راه اندازی شهرک صنعتی در شهرستان درگزین اختصاص یافته که کار تملک و آماده سازی شهرک درحال انجام است و به طور قطع راه اندازی این شهرک فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار دراین منطقه است. «سیدسعید شاهرخی» روز […]

ایجاد شهرک صنعتی درگزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذار است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: ۵۰ هکتار زمین برای ایجاد و راه اندازی شهرک صنعتی در شهرستان درگزین اختصاص یافته که کار تملک و آماده سازی شهرک درحال انجام است و به طور قطع راه اندازی این شهرک فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار دراین منطقه است.

«سیدسعید شاهرخی» روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان درگزین و در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موثر انجام  شده برای رشد و توسعه این شهرستان، افزود: با تلاش و همت مضاعف مسئولین اجرایی و همچنین همراهی و همکاری نماینده مردم شهرستان، طرح ها و پروژه های مهم و اثربخشی در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی و اجتماعی این شهرستان درحال اجراست.
وی با اشاره به اینکه سفر به شهرستان درگزین با هدف بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و همچنین نحوه ارائه خدمات در شهر جدیدالتأسیس کرفس انجام شد، اظهار داشت: غالب پروژه‌هایی که در مقاطع و نقاط مختلف این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت، فعال هستند و شهرداری شهر  کرفس نیز به صورت جدی مشغول اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری است.

شاهرخی همچنین از تخصیص اعتبار مناسب برای عمران و آبادانی شهر جدید کرفس در جریان این سفر خبر داد و تصریح کرد: در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرفس، ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر اختصاص داده شد.
وی در ادامه با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شهرستان درگزین، گفت:  طرح گاوداری ۶ هزار راسی این شهرستان با سرعت در حال اجرا و پیشرفت است که انتظار داریم ظرف ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.
استاندار همدان ایجاد شهرک صنعتی درگزین را از دیگر اقدامات موثر انجام شده در این شهرستان عنوان کرد و افزود:  بدون شک راه اندازی این شهرک صنعتی، فرصتی برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان است.

شاهرخی درگزین را از شهرستان‌های پیشتاز استان همدان در حوزه های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت:  این شهرستان در کشت‌های گلخانه‌ای یکی از شهرستان‌های پیشتاز است و ایجاد و توسعه گلخانه ها از جمله برنامه های محوری مدیریت ارشد اجرایی استان با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش قابل توجه بهره وری در بخش کشاورزی و تولید است.
استاندار همدان گفت: طرح گلخانه‌ عمان این شهرستان نیز با حدود ۳۰ هکتار مساحت نهایی شده و عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲۰ هکتار این طرح درحال انجام است که مشارکت بخش خصوصی دراین زمینه بسیار قابل توجه و رضایت بخش است.

شاهرخی افزود: در حوزه‌ راهسازی نیز پیشرفت بسیار خوبی در پروژه اصله به سمت گاج حاصل شده و در زمینه برق رسانی نیز با افتتاح پُست برق درگزین و اجرای خطوط لازم برای انتقال برق، مشکلی در ارائه خدمات برق این منطقه وجود ندارد.

استاندار همدان تصریح کرد: از این دست اقدامات و خدمات در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان و بهسازی روستاها با هدف خدمت هرچه بیشتر به مردم سخت کوش و همراه این منطقه، فراوان است.
استاندار همدان روز چهارشنبه در سفری یک روزه به شهرستان درگزین، از روند اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، خدماتی و اقتصادی این شهرستان از جمله مجتمع گاوداری ۶ هزار رأسی بازدید کرد.
شهرستان درگزین در استان همدان، ۸ اسفند ۱۳۹۷ با تصویب هیات وزیران به شهرستان ارتقا یافت که شهر قروه درگزین رکز این شهرستان است.

شهرستان درگزین براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ حدود ۳۹ هزار نفر جمعیت دارد.
به گزارش ایرنا، استاندار همدان در ادامه سفر خود، با حضور در شهرستان رزن علاوه بر بررسی آخرین وضعیت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهر، از بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) نیز بازدید و مرکز سی‌تی‌اسکن و دیالیز دوستی این بیمارستان را به بهره‌برداری رساند.
شاهرخی همچنین ضمن عیادت از بیماران بخش دیالیز این بیمارستان، در گفت وگو با کادر درمانی بیمارستان، از زحمات بی‌وقفه و تلاش شبانه روزی آنها برای حضور در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا و همچنین درمان و سلامت بیماران تقدیر و تشکر کرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.