امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14341
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 17:00 | 2 بازدید
رئیس مرکز بهداشت نهاوند

۲۵ مکان در نهاوند به دادگاه معرفی شدند/ علت، عدم رعایت محدودیت کرونایی

به گزارش همدان نوین، رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: ۲۵ مکان به علت عدم رعایتمحدودیتهای کرونایی در نهاوند به دادگاه معرفی شدند علی احسان خویشوند امروز  در نهاوند اظهار کرد: ۲۵ مکان شامل قنادی، نمایشگاه و چند واحد صنفی دیگر در شهرستان نهاوند به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی به دادگاه معرفی شدند. وی افزود: […]

۲۵ مکان در نهاوند به دادگاه معرفی شدند/ علت، عدم رعایت محدودیت کرونایی

به گزارش همدان نوین، رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: ۲۵ مکان به علت عدم رعایتمحدودیتهای کرونایی در نهاوند به دادگاه معرفی شدند

علی احسان خویشوند امروز  در نهاوند اظهار کرد: ۲۵ مکان شامل قنادی، نمایشگاه و چند واحد صنفی دیگر در شهرستان نهاوند به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی به دادگاه معرفی شدند.

وی افزود: علت تخلف عمده واحدهای صنفی به دادگاه رعایت نکردن ساعت بسته شدن واحدهای صنفی بوده است که پس از چنین بار تذکر انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: علاوه بر این چهار واحد صنفی شامل دو کافی شاپ، دو قهوه خانه گروهی و یک مرکز تجمع جوانان نیز به علت علوم رعایت پروتکل های بهداشتی با حکم قضایی پلمب شدند.

وی به اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری نیروی مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی حدودا دو هفته این که در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شده که استقبال گروههای مردمی از آن خوب بوده است.

خویشوند با بیان اینکه برای اجرای این طرح سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی تشکیل شده افزود: خوشبختانه از زمان اجرای طرح بیماریابی به شکل خوبی صورت گرفته افزود: با توجه به آموزش‌هایی که از سوی این مرکز داده شده بسیجیان به منازل مراجعه کرده و افرادی را که مشکوک به بیماری بوده اند شناسایی و در صورت مثبت بودن کرونا به مراکز غربالگری۱۶ ساعته معرفی می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر شناسایی و نظارت بر بیماران  تیم حمایتی در صورت نیاز حانواده های مبتلا به کرونا برای آنان مایحتاج ضروری مانند نان و یا میده تهیه و در اختیار آنان قرار می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در خصوص میزان پایبندی افراد شناسایی شده به قرنطینه دوهفته‌ای و استراحت در منزل گفت: در سطح روستاها معمولا نظارت بهتر صورت گیرد زیرا محیط کوچک بوده لذا نظارت آنها بهتر صورت میگیرد.

وی در رابطه با تعداد افراد وخانواده های شناسایی شده توسط مجریان طرح گفت: در حال برآورد آمار هستیم که بعدا به اطلاع مردم خواهد رسید.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.