امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14335
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 15:47 | 13 بازدید
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند

دستگیری سارق خودرو با ۱۰ فقره سرقت در نهاودند

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق خودرو با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. احمد ساکی اظهار کرد: طی عملیات شناسایی از سوی مأموران انتظامی این شهرستان، یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو دستگیر شد که به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد. وی افزود: به دنبال وقوع چند فقره […]

دستگیری سارق خودرو با ۱۰ فقره سرقت در نهاودند

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق خودرو با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی اظهار کرد: طی عملیات شناسایی از سوی مأموران انتظامی این شهرستان، یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو دستگیر شد که به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح نهاوند و اعلام آن به کلانتری، شناسایی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی و استفاده از رویه‌های پلیسی، یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای که به‌تازگی از زندان آزاد شده بود، در این خصوص شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده و با توجه به مستندات موجود، به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو از نقاط مختلف شهرستان نهاوند اعتراف کرد و مقادیری از اموال مسروقه ازجمله دو حلقه لاستیک، سه عدد جک، سه دستگاه ضبط خودرو، یک عدد کپسول آتش‌نشانی، ۲۰ قطعه عابربانک، پاوربانک، شارژ گوشی و تعدادی مدارک خودرو به همراه ابزار باز کردن درب خودروها، کشف شد.

ساکی خطاب به مالکان وسیله نقلیه، گفت: با توجه به اینکه هنگام پارک ماشین در مناطق خلوت احتمال وقوع سرقت از داخل آن وجود دارد، بنابراین از گذاشتن مدارک و یا وسایل قیمتی در داخل خودرو خودداری کنند.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.