امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14332
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2020 - 15:15 | 2 بازدید
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر

فعالیت ۶۰۰ زنبوردار در ملایر/ برداشت ۹۰۰ تن عسل

به گزارش همدان نوین، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر از فعالیت ۶۰۰ زنبوردار در ملایر خبر داد و گفت: میانگین برداشت عسل در ملایر سالانه ۹۰۰ تن است. سید مهدی میرباقری در ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یکی از مهمترین قطب‌های تولید محصولات کشاورزی استان همدان است اظهار کرد: این شهرستان در تولید […]

فعالیت ۶۰۰ زنبوردار در ملایر/ برداشت ۹۰۰ تن عسل

به گزارش همدان نوین، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر از فعالیت ۶۰۰ زنبوردار در ملایر خبر داد و گفت: میانگین برداشت عسل در ملایر سالانه ۹۰۰ تن است.

سید مهدی میرباقری در ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یکی از مهمترین قطب‌های تولید محصولات کشاورزی استان همدان است اظهار کرد: این شهرستان در تولید عسل طی سال‌های گذشته رتبه برتر استان را داشته است.

وی وجود باغ های میوه، گیاهان دارویی، گل‌های خوشبو و مزارع فراوان و آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب را از مهمترین عوامل این شهرستان برای پرورش زنبور عسل برشمرد و گفت: سالانه بیش از ۹۰۰ تن عسل در ملایر تولید می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به مرغوبیت عسل ملایر در سطح استان و کشور گفت: میانگین برداشت عسل از هر کندوی زنبور عسل در این شهرستان بین ۱۲ تا ۱۳ کیلوگرم است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ زنبوردار در ملایر فعالیت دارند افزود: اتحادیه شرکت تعاونی زنبورداران نیز در حال حاضر فعال است، با توجه به ظرفیت‌های خوب شهرستان می‌توان زمینه اشتغال بیشتری را برای جوانان در این بخش ایجاد کرد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.