امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 14265
  پرینت تاریخ انتشار : 08 دسامبر 2020 - 13:35 | 1 بازدید
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان

مراکز تعویض پلاک استان همدان باز هستند

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: با توجه به اینکه همدان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، مراکز تعویض پلاک این استان بازگشایی شده‌ است. سرهنگ علی فکری بیان کرد: خدماتی مانند شماره‌گذاری در این مراکز اینترنتی بوده که در راستای جلوگیری از تجمع و ازدحام خدمات‌گیرندگان است. وی […]

مراکز تعویض پلاک استان همدان باز هستند

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: با توجه به اینکه همدان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، مراکز تعویض پلاک این استان بازگشایی شده‌ است.

سرهنگ علی فکری بیان کرد: خدماتی مانند شماره‌گذاری در این مراکز اینترنتی بوده که در راستای جلوگیری از تجمع و ازدحام خدمات‌گیرندگان است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت خدمات ارائه شده به سایت nobatdehi.epolice.ir مراجعه کرده و نوع خدمت دریافتی خود را اعلام کنند.

فکری درباره فعالیت آموزشگاه‌های راهنمایی رانندگی استان نیز مطرح کرد: آموزشگاه‌های رانندگی استان بسته هستند و تنها آزمون‌های عملی از متقاضیان گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی آزمون تئوری و آیین نامه برگزار نمی‌شود و فعلاً متوقف شده و امیدواریم با عادی شدن شرایط و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بتوانیم این آزمون‌ها را نیز برگزار کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در پایان بیان کرد: هدف از ارائه خدمات غیرحضوری و اینتزنتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و اتلاف وقت و هزینه خدمات‌گیرندگان است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.