امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14256
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2020 - 18:51 | 1 بازدید
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر

انهدام باند توزیع مواد مخدر در ملایر

به گزارش همدان نوین،فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر هروئین و انهدام باند توزیع مواد مخدر در ملایر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. محمدباقر سلگی در ملایر اظهار کرد: در راستای «برخورد قاطعانه با قاچاقچیان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی»، پلیس مبارزه با مواد […]

انهدام باند توزیع مواد مخدر در ملایر

به گزارش همدان نوین،فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر هروئین و انهدام باند توزیع مواد مخدر در ملایر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمدباقر سلگی در ملایر اظهار کرد: در راستای «برخورد قاطعانه با قاچاقچیان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی»، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با ۷۲ ساعت تلاش اطلاعاتی و شبانه‌روزی، از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی توسط دو دستگاه خودرو به وسیله یک باند تهیه و توزیع این مواد مطلع شده که ضمن هماهنگی با دستگاه قضا، مکان عبور این خودروها توسط مامورین مشخص شد.

وی افزود: در همین حین با تلاش ضربتی مامورین این یگان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هر دو خودرو متوقف و سه سوداگر مرگ دستگیر شند که در بازرسی‌ها تعداد چهار بسته بزرگ موادمخدر از نوع هرویین به وزن سه کیلو و ۹۰۰ گرم کشف و با تشکیل پرونده هر سه قاچاقچی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ضمن تقدیر از دستگاه قضایی به سبب همکاری قاطعانه با پلیس ملایر در برخورد با این بلای خانمانسوز افزود: امروز مواد مخدر به عنوان سرپل سایر جرائم امنیت و سلامت جامعه ما را در معرض تهدید جدی قرار داده و عزم پلیس ملایر در  برخورد قاطعانه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر کاملاً جدی است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.