امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14217
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2020 - 18:18 | 2 بازدید
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان

مراکز تعویض پلاک استان همدان بازگشایی شد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: با توجه به قرار گرفتن همدان در وضعیت نارنجی کرونایی مراکز تعویض پلاک این استان بازگشایی شد. سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام خدمات رسانی در مراکز تعویض پلاک […]

مراکز تعویض پلاک استان همدان بازگشایی شد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: با توجه به قرار گرفتن همدان در وضعیت نارنجی کرونایی مراکز تعویض پلاک این استان بازگشایی شد.

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام خدمات رسانی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری اینترنتی بوده و متقاضیان ابتدا باید به سایت nobatdehi.epolice.ir مراجعه کرده سپس نوع خدمت دریافتی را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای اصلی پلیس اینترنتی و آنلاین کردن خدمات با هدف پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه خدمات گیرندگان از مجموعه انتظامی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: همه شهرستان های این استان به جز فامنین دارای مرکز تعویض پلاک هستند.

سرهنگ فکری درباره نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی نیز گفت: آموزشگاه‌های رانندگی استان همدان باز بوده اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها آزمون عملی از افراد دریافت می شود.

وی ادامه داد: آزمون تئوری تا زمان بازگشت وضعیت به شرایط عادی متوقف شده است که امید می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان بتوان زمینه برگزاری این قبیل آزمون ها را نیز فراهم کرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.