امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 14211
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2020 - 17:45 | 1 بازدید
جانشین پلیس راه استان همدان

مه غلیظ دید افقی در گردنه‌های استان همدان را کاهش داد

به گزارش همدان نوین، جانشین پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ در سطح محورهای برون شهری استان موجب کاهش محسوس دید افقی در گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و آوج شده است. سرهنگ غلامعلی همایی اظهار داشت: با توجه به حاکم شدن مه غلیط و کاهش میزان دید افقی، استفاده رانندگان از چراغ مه شکن […]

مه غلیظ دید افقی در گردنه‌های استان همدان را کاهش داد

به گزارش همدان نوین، جانشین پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ در سطح محورهای برون شهری استان موجب کاهش محسوس دید افقی در گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و آوج شده است.

سرهنگ غلامعلی همایی اظهار داشت: با توجه به حاکم شدن مه غلیط و کاهش میزان دید افقی، استفاده رانندگان از چراغ مه شکن و نور پایین خودرو برای تردد در محورهای کوهستانی به خصوص گردنه های استان همدان ضروری است.

وی همچنین بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله ایمنی و پرهیز از سبقت غیرمجاز برای پیشگیری از بروز تصادف‌های زنجیره ای در جاده های برون شهری و گردنه های سخت گذر استان همدان تاکید کرد.
چانشین پلیس راه استان همدان گفت: روز گذشته بر اثر بارش سنگین برف، شاهد لغزندگی سطح‌ جاده‌های برون شهری استان بودیم که تیم‌های راهداری اقدام نمک پاشی و برف‌روبی جاده ها با هدف ارتقای سطح ایمنی تردد در این محورها کردند.

سرهنگ همایی ادامه داد: درحال حاضر سطح تمامی جاده های استان همدان به دلیل بارندگی های روز گذشته و همچنین سرمای هوا، لغزنده است که رعایت موارد ایمنی از جانب رانندگان حین تردد در محورهای برون شهری استان ضروری است.

وی بیان کرد: درهمین ارتباط همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای خودروها ضروری است و عوامل پلیس راه ضمن نظارت بر این موضوع، خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیرچرخ را جریمه می کنند.

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به اقدامات موثر عوامل پلیس راه برای تسهیل تردد خودروها و حفظ ایمنی مسافران، گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون خوشبختانه تصادف منجر به فوت در جاده های برون شهری استان روی نداده که تلاش می کنیم با همراهی و همکاری مردم، زمستان کم حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.