امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 14153
  پرینت تاریخ انتشار : 06 دسامبر 2020 - 12:40 | 13 بازدید
معاون راهداری اداره‌‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

کاهش ۱۳ درصدی تردد در محورهای همدان

به گزارش همدان نوین، معاون راهداری اداره‌‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: طی روزهای اخیر تردد در محورهای همدان ۱۳ درصد کاهش داشت. مسعود رستمی امروز در همدان اظهار کرد: طی دو روز گذشته  تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ۲۵۱ هزار مورد گزارش شده که میزان تردد در مدت مشابه سال […]

کاهش ۱۳ درصدی تردد در محورهای همدان

به گزارش همدان نوین، معاون راهداری اداره‌‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: طی روزهای اخیر تردد در محورهای همدان ۱۳ درصد کاهش داشت.

مسعود رستمی امروز در همدان اظهار کرد: طی دو روز گذشته  تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ۲۵۱ هزار مورد گزارش شده که میزان تردد در مدت مشابه سال قبل ۲۸۸ هزار مورد بود.

وی به کاهش ۱۳ درصدی تردد اشاره کرد و گفت: تعداد ورودی خودروها به همدان ۲۶ هزار مورد گزارش می‌شود که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد ۲۸ هزار تردد بود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به خروجی ۲۹ هزار خودرو از محورهای همدان یادآور شد: در این زمینه کاهش ۳ درصدی را شاهد بودیم.

وی پرترددترین محور استان را محور سه راهی بهار – همدان عنوان کرد و با بیان اینکه ساعت اوج تردد این محور از ساعت ۱۷ تا ۱۸ است تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸۹ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۲۴ راهدارخانه استان همدان مستقر است و در صورت نامساعد شدن شرایط جوی خدمات‌رسانی خواهند داشت.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.