امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13961
  پرینت تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2020 - 11:39 | 2 بازدید
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان

۱۱۵ معتاد و خرده فروش موادمخدر در همدان دستگیر شدند

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: به دنبال اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر، ۱۱۵ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند. سرهنگ محمد تقی حاجیلویی روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: همواره یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و […]

۱۱۵ معتاد و خرده فروش موادمخدر در همدان دستگیر شدند

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: به دنبال اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر، ۱۱۵ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: همواره یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان ها از وجود معتادان و فروشندگان موادمخدر بوده است.

وی اضافه کرد: بنابراین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در سطح شهر همدان کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: در این راستا ۱۱۵ معتاد متجاهر و خرده فروش از سطح شهر جمع‌آوری و پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ذیل ماده ۱۶ ساماندهی، شدند.

سرهنگ حاجیلویی بیان کرد: برخورد قاطع با خرده فروشان به عنوان پیاده نظام قاچاقچیان و جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

کشف سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس امنیت عمومی در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک محموله  قاچاق از نوع سیگارت از استان های غربی به سمت مرکز، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار سلمان امیری افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و اطمینان از صحت خبر سه تیم از پرسنل پلیس امنیت اقتصادی استان به مسیرهای فرعی منتهی به همدان در “قهاوند” اعزام شدند که پس از شناسایی خودروهای سواری حامل بار قاچاق، به صورت نامحسوس آنها را تعقیب و تحت مراقبت قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان “فامنین” مشخص شد خودروهای متواری وارد منزل مسکونی در روستای باباحصاری از توابع این شهرستان شدند که تیم‌هایی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و ماموران پلیس های آگاهی و اطلاعات شهرستان و پاسگاه تجرک به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: پس از ورود به این منزل، سه دستگاه خوروی سواری حامل سیگار خارجی قاچاق مشاهده که توسط ماموران توقیف و در بازرسی از آنها ۷۰۲ هزار و ۱۸۰ نخ سیگارت خارجی کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر که تحویل مرجع قضائی شدند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.