امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13958
  پرینت تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2020 - 11:06 | 2 بازدید
استاندار همدان از پایان محدودیت های کرونایی

استاندار همدان: گروه شغلی یک و ۲ از شنبه به کسب و کار خود ادامه دهند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از پایان محدودیت های کرونایی برای برخی از مشاغل خبر داد و گفت: گروه شغلی یک و ۲ می‌توانند کسب و کار خود را از روز شنبه /۱۵ آذر/ آغاز کنند. ‍ سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: فعالیت مشاغل گروه سه و […]

استاندار همدان: گروه شغلی یک و ۲ از شنبه به کسب و کار خود ادامه دهند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از پایان محدودیت های کرونایی برای برخی از مشاغل خبر داد و گفت: گروه شغلی یک و ۲ می‌توانند کسب و کار خود را از روز شنبه /۱۵ آذر/ آغاز کنند.

‍ سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: فعالیت مشاغل گروه سه و چهار همچنان ممنوع است و باید منتظر بهبود شرایط باشند.

او گفت: تمام شهرهای استان از وضعیت قرمز کرونا به وضعیت نارنجی رسیدند و از همکاری خوب مردم استان در رعایت پروتکل ها قدردانی می‌کنیم.

استاندار همدان تاکید کرد: مردم مانند گذشته دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه و پیشگیری کرونا را جدی گرفته و اجرا کنند.

شاهرخی افزود: کسبه و بازاریان همدان در اجرای محدودیت‌ها مشارکت خوبی داشتند و مردم نیز در ساعات ممنوعه از تردد و تجمع خودداری کردند که شایسته قدردانی است.

او خاطرنشان کرد: با همکاری خوب اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، وضعیت استان از قرمز به نارنجی تبدیل شده و این روند باید ادامه یابد.

استاندار همدان گفت: باوجود تنگناهای اقتصادی و شرایط تحریم، کسبه و بازاریان و اتحادیه‌های صنفی همکاری بسیار خوبی در تعطیلی ۲ هفته‌ای کسب و کار خود داشتند و امیدواریم ایثار آنها منجر به شکست زودتر این بیماری شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.