امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13873
  پرینت تاریخ انتشار : 01 دسامبر 2020 - 15:35 | 2 بازدید
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند

کمک ۲۱۰ میلیون تومانی خیر فرهنگی نهاوند به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش همدان نوین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: یک خیر فرهنگی در نهاوند به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند ۲۱۰ میلیون تومان هزینه کرده است. محمدحسین دارایی امروز در نهاوند اظهار کرد: یک بانوی خیر فرهنگی در نهاوند به منظور کمک به دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از کرونا ۲۱۰ میلیون تومان […]

کمک ۲۱۰ میلیون تومانی خیر فرهنگی نهاوند به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش همدان نوین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: یک خیر فرهنگی در نهاوند به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند ۲۱۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

محمدحسین دارایی امروز در نهاوند اظهار کرد: یک بانوی خیر فرهنگی در نهاوند به منظور کمک به دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از کرونا ۲۱۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با اشاره به کمک‌های این بانوی فرهنگی گفت: از مجموع کمک‌های اهدایی بالغ بر یک‌میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال آن در قالب بسته‌های غذایی، پوشاک، یخچال، بخاری، تلویزیون و دیگر مایحتاج ضروری زندگی بوده است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند بدون نام بردن از این خیر بدلیل عدم رضایت وی گفت: طی روزهای اخیر نیز تعداد ۲۱ دستگاه تبلت به ارزش بیش از  ۶۰۰ میلیون ریال تهیه و به دانش‌آموزان فاقد گوشی برای بهره‌مندی از آموزش‌های شبکه شاد اهدا شده است.

وی افزود: البته تاکنون تعدادی دیگر از خیران شهرستان نیز  تبلت‌هایی را از طریق انجمن های اولیا و مربیان مدارس برای دانش آموزان فاقد گوشی خریداری کرده و در اختیار مدارس گذاشته‌اند که خواستار عدم عنوان نامشان در فضاهای مجازی شده‌اند.

دارایی در پایان گفت: ما از خیران در خواست داریم با توجه به اینکه هنوز دانش‌آموزانی هستند که به خاطر نداشتن گوشی نتوانسته‌اند همپای سایر دانش‌آموزان در فرایند آموزشی شرکت کنند لذا در این زمینه کمک‌های خود را به مدارس دریغ نکنند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.