امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13845
  پرینت تاریخ انتشار : 30 نوامبر 2020 - 17:10 | 7 بازدید
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان

ترور دانشمندان هسته‌ای، نشانه‌ ضعف و زبونی دشمنان انقلاب است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل سازمان تبلیغات  اسلامی استان همدان گفت: ترور شهید محسن فخری‌زاده در آستانه سالروز شهادت شهید شهریاری، نشانه‌ای بزرگ از ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی و دولت تروریست رژیم صهیونیستی است. حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری روز دوشنبه  ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: در تاریخ […]

ترور دانشمندان هسته‌ای، نشانه‌ ضعف و زبونی دشمنان انقلاب است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل سازمان تبلیغات  اسلامی استان همدان گفت: ترور شهید محسن فخری‌زاده در آستانه سالروز شهادت شهید شهریاری، نشانه‌ای بزرگ از ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی و دولت تروریست رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری روز دوشنبه  ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: در تاریخ انقلاب، سیاست جمهوری اسلامی ایران ضربه زدن به دشمنی بوده که زبونی خود را با ترور دانشمندان کشور، نمایان می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمند شهید فخری‌زاده در زمینه تولید کیت‌های تشخیصی کرونا، یکی از محورهای راهبردی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در حالی که کیت‌های تست کرونا به سختی و با محدودیت وارد ایران می‌شد، مجموعه تحت مدیریت دکتر فخری زاده فعالیت‌های چشمگیری در تولید کیت‌های تشخیصی تست کرونا انجام داد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: این اقدام شهید فخری زاده باعث حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی ایران و ظهور و بروز در مجامع بین‌المللی است و نباید غافل شد که پیشرفت دانش هسته‌ای، پزشکی، نظامی و دفاعی ما باعث خشم استکبار جهانی می‌شود.

حجت‌الاسلام نظیری اذعان کرد: باید گفتمان و ادبیات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر دشمن را آرام بگذاریم، آنها آرام نخواهند نشست، احیا شود.

وی یادآور شد: ایستادگی در برابر استکبار، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، بازگشت به فضای غنی‌سازی اورانیوم و قطع دخالت بیگانگان در فضای هسته‌ای، مطالبه‌گری مردم از حاکمیت است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در فضای جامعه است، گفت: دشمنان با ایجاد گرانی، تورم و فشار به اقتصاد کشور و معیشیت مردم، به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند که مردم باید هوشمندانه این توطئه را نقش برآب کنند.

حجت‌الاسلام نظیری تاکید کرد: القای این معادله به جامعه از سوی دشمن است که گرانی و تورم نتیجه مقاومت و تحریم است و نتیجه تحریم ضعف است که این حقیقت ندارد و مردم باید بدانند که مقاومت سختی به دنبال دارد لذا تا رسیدن به پیروزی در تحمل سختی‌ها و مشکلات، صبر در پیش گیرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: ما خط انتقام را دنبال خواهیم کرد و دشمن ضربه جبران‌ناپذیری را بابت این جسارت خواهد خورد و بداند که از جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهد بود.
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذر- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک دستگاه خودروی نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی و انفجار، فخری‌زاده به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارد شده در بیمارستان به شهادت رسید.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.