امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13779
  پرینت تاریخ انتشار : 28 نوامبر 2020 - 21:09 | 14 بازدید
محور فرعی گنجنامه- تویسرکان

مسدود شدن جاده همدان – تویسرکان

به گزارش همدان نوین، در ساعات ابتدای صبح شنبه ۸ آذر ماه در بخشی از محور همدان- اسدآباد و همدان- ساوه مه‌گرفتگی و محور فرعی گنجنامه- تویسرکان نیز بدلیل بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از مسیرهای همدان- جوکار- تویسرکان و همدان- اسدآباد-تویسرکان انجام می‌شود. همه ساله با نزدیک شدن به […]

مسدود شدن جاده همدان – تویسرکان

به گزارش همدان نوین، در ساعات ابتدای صبح شنبه ۸ آذر ماه در بخشی از محور همدان- اسدآباد و همدان- ساوه مه‌گرفتگی و محور فرعی گنجنامه- تویسرکان نیز بدلیل بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از مسیرهای همدان- جوکار- تویسرکان و همدان- اسدآباد-تویسرکان انجام می‌شود. همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان جاده کوهستانی همدان – تویسرکان (از مسیر گنجنامه) به علت بارش شدید برف و هچنین ریزش کوه مسدود می شود.بارش باران و ذوب شدن برف های موجود در دامنه کوه موجب ریزش سنگ در داخل جاده و مسدود شدن این مسیر خطرناک می شود.
هم‌اکنون در محور همدان- کرمانشاه و همدان- تهران بارش پراکنده برف وجود دارد. در نخستین هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی ۱۹۷ هزار تردد ورودی و ۲۰۰ هزار تردد خروجی در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.