امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13772
  پرینت تاریخ انتشار : 28 نوامبر 2020 - 15:45 | 2 بازدید
ایسنا

گردنه اسدآباد مه‌آلود است

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از مه آلود بودن گردنه این شهرستان خبر داد و گفت: احتمال بارش برف در بعداز ظهر امروز در محور گردنه اسدآباد وجود دارد که از رانندگان درخواست می شود حتماً برای احتیاط زنجیرچرخ همراه داشته باشند. ساسان رستمی  بیان […]

گردنه اسدآباد مه‌آلود است

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از مه آلود بودن گردنه این شهرستان خبر داد و گفت: احتمال بارش برف در بعداز ظهر امروز در محور گردنه اسدآباد وجود دارد که از رانندگان درخواست می شود حتماً برای احتیاط زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

ساسان رستمی  بیان کرد: با توجه به احتمال بارش برف در گردنه هم اکنون اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در گردنه برای هر گونه عملیات برف روبی و خدمات در این راستا مستقر شده است.

وی افزود: در حال حاضر تردد در این محور روان و عادی بوده و از رانندگان درخواست می شود برای پیشگیری از بروز هر حادثه ای با توجه به مه آلود بودن محور در هنگام رانندگی فاصله طولی را از دیگر خودروهای در حال حرکت در این جاده رعایت کنند.

رستمی با اشاره به آغاز طرح زمستانه شهرستان از ۱۵ آذرماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: در راستای طرح زمستانه امسال اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در انبارهای خود برای برف روبی دپو کرده که از این میزان نمک و ماسه حدود ۲۰۰۰ تن به نمک و مابقی به ماسه اختصاص دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال در گردنه اسدآباد در راستای جلوگیری از واژگونی خودروها اقدام به ایجاد خاکریز شد، گفت: در حال حاضر گردنه اسدآباد دارای چند مجوز برگزاری مناقصه شامل بهسازی و تعریض، روشنایی، مجوز برگزاری مناقصه لکه گیری و روکش و مجوز ایجاد حفاظ میانی بوده که با این مجوزها پیگیر سروسامان بخشیدن به گردنه هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.