امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 13677
  پرینت تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2020 - 23:00 | 3 بازدید
کاهش میزان جوجه‌ریزی در مهرماه دلیل اصلی گرانی مرغ

برخورد با مرغداران متخلف در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه در کمیته تنظیم بازار استان به صورت موقتی قیمت مرغ زنده ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان تعیین شده است گفت: با مرغداران متخلف برخورد می‌شود. حسین فضلی امروز در […]

برخورد با مرغداران متخلف در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه در کمیته تنظیم بازار استان به صورت موقتی قیمت مرغ زنده ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان تعیین شده است گفت: با مرغداران متخلف برخورد می‌شود.

حسین فضلی امروز در همدان با بیان اینکه کاهش میزان جوجه‌ریزی در مهرماه دلیل اصلی گرانی مرغ  زنده بود اظهار کرد: روند جوجه‌ریزی در آبان ماه متعادل بوده و به صورت استاندارد انجام شده از همین رو نهایتا تا نیمه آذرماه مرغ زنده به میزان کافی وارد چرخه بازار خواهد شد و قیمت نهایی مرغ نیز متعادل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کاهش ۴۰ درصدی جوجه‌ریزی مهرماه در سراسر کشور رخ داد افزود: در آبان ماه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان همدان انجام شده است که نشان از روند خوب جوجه‌ریزی دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی مشترک بر روند فعالیت مرغداران و تحویل مرغ زنده به کشتارگاه نظارت می‌کنند و چنانچه واحد تولیدی نسبت به ضوابط قانونی تخلف انجام دهد نهاده دوره بعدی آن واحد از سامانه بازارگاه حذف خواهد شد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کمیته تنظیم بازار استان به صورت موقتی قیمت مرغ زنده ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان تعیین شده است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.