امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13381
  پرینت تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2020 - 14:44 | 2 بازدید
استاندار همدان:

بیگانگی مردم با کرونا ضعف فرهنگی است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: با وجود هشدارها و تذکرهای مکرر و متعدد هنوز ۴۰ درصد مردم نسبت به بیماری کرونا بیگانه هستند و این نشان از ضعف فرهنگی است که باید چاره‌اندیشی شود.  سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: برای مقابله با بیماری کرونا نیازمند فرهنگ‌سازی […]

بیگانگی مردم با کرونا ضعف فرهنگی است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: با وجود هشدارها و تذکرهای مکرر و متعدد هنوز ۴۰ درصد مردم نسبت به بیماری کرونا بیگانه هستند و این نشان از ضعف فرهنگی است که باید چاره‌اندیشی شود.

 سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: برای مقابله با بیماری کرونا نیازمند فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم هستیم.

او با تاکید بر نقش شورای فرهنگ عمومی در نظم پذیری، قانونمندی و جلب اعتماد عمومی گفت: در مقوله مبارزه با بیماری کرونا نیازمند طرح و ایده از سوی این شورا هستیم.

استاندار همدان افزود: دایره مسوولیت این شورا به وسعت تمام استان است و برای تمام مناطق نمی توانیم یک نسخه واحد بپیچیم.

شاهرخی با تاکید بر جامعه نگری در تصمیم های شورای فرهنگ عمومی گفت: در برخی شهرستانها مشکلات فرهنگی وجود دارد که باید به صورت مجزا و تخصصی بررسی و برای رفع آن بکوشیم.

او خاطر نشان کرد: در برخی مناطق استان خرده فرهنگ ها و رفتارهایی وجود دارد که نیازمند اصلاح و تغییر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار همدان خروجی اثربخش را برای شورای فرهنگ عمومی ضروری دانست و گفت: تصمیمات ما در این شورا باید منطبق بر ارزشهای دینی و انقلابی باشد.

شاهرخی یادآوری کرد: برای ایجاد تغییر در رفتار و نگرش جامعه باید برای جلب مشارکت و همراهی مردم تلاش کنیم تا موفق شویم.

استاندار همدان یادآوری کرد: در چنین شرایطی نقش شورای فرهنگ عمومی بسیار پررنگ است تا بتواند مردم را به قانون پذیری ترغیب کند./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.