امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12590
  پرینت تاریخ انتشار : 28 اکتبر 2020 - 13:00 | 9 بازدید
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان

ضرورت شناسایی بازار خرید و فروش اموال مسروقه

به گزارش همدان نوین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان به منظور پیشگیری از سرقت بر لزوم شناسایی و جمع‌آوری بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه خبر داد. عباس نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جرم سرقت از جمله جرائم مهم علیه اموال و مالکیت عمومی است و پیشگیری از وقوع […]

ضرورت شناسایی بازار خرید و فروش اموال مسروقه

به گزارش همدان نوین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان به منظور پیشگیری از سرقت بر لزوم شناسایی و جمع‌آوری بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه خبر داد.

عباس نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جرم سرقت از جمله جرائم مهم علیه اموال و مالکیت عمومی است و پیشگیری از وقوع جرم سرقت یکی از اهداف امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان است.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که یکی از مداخلات انتظامی و امنیتی برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه است بیان کرد: ساماندهی محل‌های تجمع دستفروشان باید در اولویت مدیران شهری قرار بگیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با بیان اینکه برخی افراد سودجو از خلأهای نظارت سوء استفاده و اقدام به عرضه و فروش اموال مسروقه در این بازارها می‌کنند شناسایی و ثبت اموال در دفاتر مخصوص توسط واحدهای صنفی فروش اقلام دست دوم و ضایعاتی را یک ضرورت دانست.

وی با بیان اینکه یکی از طرح‌های معطوف به پیشگیری از سرقت شناسایی و جمع‌آوری بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه است خواستار برنامه‌ریزی و تمرکز در این زمینه شد./ سپهر غرب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.