امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12566
  پرینت تاریخ انتشار : 28 اکتبر 2020 - 9:35 | 6 بازدید
با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان

«گیگیلی‌ها» مردم را به استفاده از ماسک تشویق می‌کنند

به گزارش همدان نوین، با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، حمیدرضا کاظمی مدیر گروه گیگیلی ها و مجریان ستادی این طرح، تفاهم‌نامه همکاری گروه هنری گیگیلی ها با این جمعیت منعقد و مقرر شد گروه هنری مذکور، حوزه معاونت جوانان را برای اجرای بهتر طرح آمران سلامت یاری کند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر […]

«گیگیلی‌ها» مردم را به استفاده از ماسک تشویق می‌کنند

به گزارش همدان نوین، با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، حمیدرضا کاظمی مدیر گروه گیگیلی ها و مجریان ستادی این طرح، تفاهم‌نامه همکاری گروه هنری گیگیلی ها با این جمعیت منعقد و مقرر شد گروه هنری مذکور، حوزه معاونت جوانان را برای اجرای بهتر طرح آمران سلامت یاری کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه حضور هنرمندان و افراد شناخته شده می تواند برای پیام رسانی و ایجاد ارتباط در بین مردم مؤثر باشد، اظهار کرد: تنها راه مقابله با این اپیدمی تکیه بر پیشگیری و توسعه آموزش همگانی است که استفاده از ظرفیت هنرمندان می‌تواند اجرای طرح آمران سلامت را مؤثر و انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا را برای جمعیت هلال احمر استان آسان تر کند.

علی سنجربگی افزود: اعتبار و افتخار جمعیت هلال احمر به داوطلب بودن اعضای این جمعیت(جوانان، نجاتگران، امدادگران و داوطلبان) است و اضافه شدن گروه های هنری به اعضای داوطلب این جمعیت، برای هلال احمر باعث افتخار است.

وی اضافه کرد: در همین راستا با لبیک به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی، از گروه های هنری و اقشار مختلف جامعه مثل سمن ها درخواست می شود اگر پیشنهادی دارند و یا به طریقی می توانند جمعیت هلال احمر را در اجرای طرح آمران سلامت یاری کنند به معاونت جوانان اعلام آمادگی کنند.

سنجربگی با اشاره به اینکه هر ۴ دقیقه یک نفر را در جامعه از دست می دهیم که برای خانواده و اطرافیان بسیار غم‌انگیز است، گفت: این روزها هر ۴ دقیقه یک نفر می میرد اما باز خیلی ها اهمیت نمی دهند و تا وقتی که درگیر شوند فکر می کنند کرونا و مردن فقط برای دیگران است، در صورتی که با استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت می شود روزانه از فوت تعداد چشمگیری انسان و از هم پاشیدن بنیان خانواده ها پیشگیری کرد.

وی با بیان اینکه برای کشوری مثل ایران اسلامی که مردمان نوعدوست و فداکار کم ندارد، از دست دادن یک نفر در هر ۴ دقیقه آمار جالبی نیست، مطرح کرد: استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی می تواند از درگیر شدن خود فرد جلوگیری کرده و از درگیر شدن دیگران هم پیشگیری کند به طوریکه استفاده از ماسک و تحمل دشواری تنفس، افزون بر سلامتی خود فرد، نوعی فداکاری در حق دیگران و حفظ بنیان خانواده آنها نیز محسوب می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان و انجام مدل های مختلف توصیه ها می‌تواند در بین مردم مؤثر باشد و هنرمندان برای همکاری می توانند با مراجعه به این جمعیت و پر کردن فرم داوطلبی، جمعیت هلال احمر را در اجرای طرح مذکور یاری کنند.

سنجربگی با اشاره به اینکه اگر طرح آمران سلامت در کل استان بتواند حتی جان چند نفر را هم نجات دهد برای این جمعیت ارزشمند است، به آیه ۳۲ سوره مائده اشاره کرد و گفت: در این آیه آمده است «هر کس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است».

در ادامه کاظمی، مدیر گروه هنری گیگیلی ها با اشاره به اینکه انجام خدمات داوطلبانه به انسان آرامش می دهد، اظهار کرد: بنده به عنوان تیم هنری گیگیلی ها آمادگی کامل داریم این جمعیت را در کارهای عام المنفعه و بشردوستانه یاری کنیم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، گروه هنری گیگیلی ها در ماه ها و سال های قبل به ویژه در زلزله کرمانشاه و سیل ایلام همکاری ویژه ای با جمعیت هلال احمر استان همدان در اجرای برنامه های حمایت روانی داشته‌است./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.