امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12461
  پرینت تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2020 - 15:00 | 2 بازدید
برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

توزیع رایگان ماسک بین رانندگان تاکسی در ملایر

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر از توزیع رایگان ماسک بهداشتی بین رانندگان حمل و نقل عمومی تاکسی تحت نظارت این سازمان خبر داد.  محمد لطفی  در ملایر از اجرای مرحله نهم توزیع رایگان ماسک بهداشتی بین تاکسیرانان   برای پیشگیری از بیماری کرونا به منظور حفظ […]

توزیع رایگان ماسک بین رانندگان تاکسی در ملایر

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر از توزیع رایگان ماسک بهداشتی بین رانندگان حمل و نقل عمومی تاکسی تحت نظارت این سازمان خبر داد.

 محمد لطفی  در ملایر از اجرای مرحله نهم توزیع رایگان ماسک بهداشتی بین تاکسیرانان   برای پیشگیری از بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت رانندگان و مسافرین خبر داد.

وی افزود: اقدامات گسترده‌ای برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، در راستای حفظ سلامت شهروندان و رانندگان خطوط به انجام رسیده  است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر به ضدعفونی و گند زدایی روزانه خودروهای تاکسی و اتوبوس زیر پوشش  اشاره کرد و افزود: ضدعفونی کردن ترمینال‌ها و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و سوار شدن سه مسافر در تاکسی از دیگر اقدامات تاکسیرانی در ایام کرونا با توجه به وضعیت شهرستان است.

وی به الزام رانندگان به استفاده از ماسک بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی و نظارت همه جانبه بر عملکرد تاکسیرانان اشاره کرد و تصریح کرد: طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه‌ حمل و نقل عمومی شهر ملایر تا رسیدن به وضعیت سفید ادامه خواهد یافت. /فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.