امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12378
  پرینت تاریخ انتشار : 22 اکتبر 2020 - 11:33 | 5 بازدید
پارک منطقه‌ای «ولایت»

ایجاد راه‌های دسترسی در پارک منطقه‌ای «ولایت»

به گزارش همدان نوین، شهردار همدان با بیان اینکه پارک فرامنطقه‌ای «ولایت» می‌تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‌های دسترسی این پارک انجام شده است. حسن صوفی در جریان بازدید از روند اجرایی عملیات پارک فرامنطقه‌ای ولایت با بیان اینکه این پارک با توجه به مساحت […]

ایجاد راه‌های دسترسی در پارک منطقه‌ای «ولایت»

به گزارش همدان نوین، شهردار همدان با بیان اینکه پارک فرامنطقه‌ای «ولایت» می‌تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‌های دسترسی این پارک انجام شده است.

حسن صوفی در جریان بازدید از روند اجرایی عملیات پارک فرامنطقه‌ای ولایت با بیان اینکه این پارک با توجه به مساحت گسترده‌ای که دارد می‌تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‌های دسترسی این پارک صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در فاز اول این پروژه علاوه بر اجرای راه‌های دسترسی که باعث سهولت تردد شهروندان و گردشگران می‌شود نصب آلاچیق، ساخت سرویس‌های بهداشتی، نصب مخازن آب و اجرای آبنما در نظر گرفته شده که امیدواریم هرچه سریعتر این فاز پروژه به اتمام رسیده و این پارک را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شهردار همدان اظهار کرد: ایجاد و نصب مخازن آب برای آبیاری فضای سبز و خدمات نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته در حال انجام است و با اجرای سیستم‌های آبرسانی می توان نگهداری و توسعه فضای سبز مجموعه پارک را به طور ویژه‌ای ارتقا داد.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارک فرامنطقه‌ای ولایت یکی از پروژه‌های بزرگ و هزینه‌بر شهرداری همدان است گفت: اقداماتی که منطقه یک شهرداری در اجرای پروژه‌های بزرگ برای رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان در دستور کار دارد قابل تقدیر و تشکر است.

شهردار مدیر منطقه یک همدان نیز با اشاره به اینکه احداث پارک صد هکتاری ولایت باعث جهش بزرگی در سرانه فضای سبز شهروندان همدانی خواهد شد گفت توسعه فضای سبز و کاربری های آن به دلیل تاثیرات مثبتی که بر محیط زیست، سلامت جسمی و روانی شهروندان دارد بسیار مهم است.

مسعود دهبانی‌صابر با بیان اینکه اکنون دیوارهای حائل در سرتاسر مسیرهای ورودی و خروجی این پارک در حال اجراست که بعد از آن عملیات راه های دسترسی به طور کامل اجرا خواهند شد اظهار کرد: در عملیات اجرایی احداث این پارک تصمیم گرفته شد تا کمترین دخالت و صدمه به محیط زیست وارد شود تا شهروندان و گردشگرانی بتوانند از محیطی طبیعی و بکر نهایت استفاده را ببرند./

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.