امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 11247
  پرینت تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2020 - 21:34 | 16 بازدید
افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر

قول استاندار همدان برای خرید امتیاز فوتبال لیگ ۲ در ملایر

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: از هم اکنون به دنبال خرید تیم فوتبال لیگ دسته دوم برای ملایر هستیم تا از فصل آینده این تیم با حمایت مسوولان بازی داشته باشد و هر هفته اخبار فوتبال این شهر روی آنتن برود. سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری […]

قول استاندار همدان برای خرید امتیاز فوتبال لیگ ۲ در ملایر

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: از هم اکنون به دنبال خرید تیم فوتبال لیگ دسته دوم برای ملایر هستیم تا از فصل آینده این تیم با حمایت مسوولان بازی داشته باشد و هر هفته اخبار فوتبال این شهر روی آنتن برود.

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر در جمع ۲ تیم فوتبال ملایر اظهار داشت: با پیشنهادی که به معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان داشتیم، دنبال این هستیم تا هر چه سریعتر بتوانیم امتیاز یک تیم دسته دومی را برای ملایر بگیریم.

وی افزود: ملایر ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد که امیدواریم درصد بالایی از اعضای تیمی که برای ملایر می‌گیریم، از ورزشکاران و فوتبالیست‌های این شهر باشد و مجبور نباشیم از بیرون بازیکن جذب کنیم.

استاندار همدان خطاب به ورزشکاران ملایری تاکید کرد: همانطور که از تیم پاس همدان حمایت می‌کنیم، از شما نیز حمایت می‌کنیم تا بتوانید یک تیم خوب داشته باشید.

شاهرخی با بیان اینکه تیم پاس تاکنون پیروزهای خوبی را کسب کرده است ابراز امیدواری کرد: تیم پاس همدان در بازی روز یکشنبه هفته آینده پیروز میدان باشد و به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

وی ادامه داد: از تیم ملایر نیز غافل نمی‌شویم و این شهر باید یک تیم خوب فوتبال داشته باشد تا در همان سال نخست بتواند با حمایت‌های شما ورزشکاران به لیگ یک برود.

استاندار همدان با اشاره به افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر، این مجموعه را فضایی مستعد برای ورزشکاران این شهر دانست و گفت: ورزشکاران ملایری لیاقت، شایستگی و استعداد این را دارند که امکانات ورزشی خوب در اختیار آنها باشد.

شاهرخی اظهار داشت: بدون شک اگر امکانات در اختیار ورزشکاران این شهر باشد، خیلی راحت می‌توانند در تیم‌های دسته اول، دوم و حتی لیگ برتری و تیم ملی جای بگیرند.

وی با بیان اینکه هدف ما ارتقای ورزشکاران هم در حوزه سلامت و هم در حضور در رشته‌های مختلف ورزشی است افزود: ما با تمام توان در خدمت ورزشکاران هستیم تا بتوانیم فضا و امکانات را برای رشد و پیشرفت آنان فراهم کنیم.

استاندار همدان گفت: من در سال‌های ۷۸ و ۷۹ رییس هیات فوتبال ملایر بودم که هم اکنون وضعیت در این شهر خیلی تغییر کرده و از آن ورزشگاه به اینجا رسیده است و این رشد و توسعه موجب خوشحالی است.

شاهرخی ادامه داد: هم اکنون که ما در این جایگاه هستیم باید از ورزشکاران این شهرستان حمایت کنیم.

وی خطاب به فوتبالیست‌های ملایری تاکید کرد: در این شرایط که فضا مساعد است، خوب درس بخوانید، خوب ورزش کنید و به آینده امید داشته باشید، ما نیز از شما حمایت می‌کنیم.

مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری روز پنجشنبه از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری و حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید./ ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.