امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11241
  پرینت تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2020 - 19:05 | 5 بازدید
نماینده ولی فقیه

لزوم تربیت نیروهای انقلابی در کشور/ در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی معنا ندارد

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا ندارد گفت: امام خمینی(ره) نیروهایی را برای ۳۰ سال آینده کشور تربیت کرد که امروز نیز باید این منش را مد نظر قرار دهیم. آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سردار […]

لزوم تربیت نیروهای انقلابی در کشور/ در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی معنا ندارد

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا ندارد گفت: امام خمینی(ره) نیروهایی را برای ۳۰ سال آینده کشور تربیت کرد که امروز نیز باید این منش را مد نظر قرار دهیم.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران به نقش مهم امام خمینی(ره) در مدیریت جنگ پرداخت و اظهار داشت: امروز باید روش مدیریتی حضرت امام(ره) مورد بررسی قرار گیرد و به عنوان الگو معرفی شود.

وی یکی از فعالیت‌های سپاه را زنده کردن روح ایمان در بین جوانان دانست و گفت: جوانانی که امام(ره) آنها را احیا کرد و محبت و ایمان را در درون آنها شعله‌ور ساخت، در حال حاضر نیز بزرگترین پشتیبانان نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان وجود این نیروهای انقلابی را مایه آرامش در تنگناها و نگرانی‌ها دانست و بیان کرد: دفاع مقدس با تمام سختی‌ها به یک دانشگاه بزرگ برای تربیت جوانان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی‌ در سپاه و بسیج تعطیلی‌بردار نیست و حتی پس از بازنشستگی هم این خدمات ادامه دارد گفت: نیروهای مخلص و انقلابی در این مجموعه پای کار هستند که اینها از مواهب مکتب امام راحل است.

شعبانی یکی از اعجازهای امام خمینی(ره) را رشد الهی جوانان برشمرد و گفت: افرادی که در آن دوران در جبهه دفاع از کشور در جنگ تحمیلی می‌جنگیدند امروز به پشتوانه‌ای ماندگار و ارزشمند برای نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تربیت انقلابی نسل فعلی برای آینده بیان کرد: امام خمینی(ره) نیروهایی را برای ۳۰ سال آینده کشور تربیت کرد که امروز نیز باید این منش را مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا ندارد گفت: امروز همراهان انقلاب باید در عرصه خدمات اجتماعی ورود کرده و حضور جدی داشته باشند.

وی این اقدامات را زمینه‌ساز ایجاد امید در جامعه عنوان کرد و افزود: امروز دشمن در جبهه ایجاد ناامیدی جامعه در حال تلاش است بنابراین باید برای ایجاد اعتماد و امید در بین مردم تلاش شود./

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.