امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10954
  پرینت تاریخ انتشار : 16 سپتامبر 2020 - 10:44 | 47 بازدید
مدیر شهرک صنعتی اسدآباد:

فاز دوم زیرساخت‌های شهرک صنعتی اسدآباد آماده بهره‌برداری است

به گزارش همدان نوین، مدیر شهرک صنعتی اسدآباد اعلام کرد: آمادگی واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث واحدهای تولیدی و صنعتی را داریم و در این راستا هیچ محدودیتی نیست و تمامی زیرساخت‌ها در این شهرک فراهم است. سجاد رضایی اظهار کرد: تاکنون از مساحت ۹۲ هکتاری اراضی شهرک صنعتی اسدآباد، ۴۰ درصد […]

فاز دوم زیرساخت‌های شهرک صنعتی اسدآباد آماده بهره‌برداری است

به گزارش همدان نوین، مدیر شهرک صنعتی اسدآباد اعلام کرد: آمادگی واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث واحدهای تولیدی و صنعتی را داریم و در این راستا هیچ محدودیتی نیست و تمامی زیرساخت‌ها در این شهرک فراهم است.

سجاد رضایی اظهار کرد: تاکنون از مساحت ۹۲ هکتاری اراضی شهرک صنعتی اسدآباد، ۴۰ درصد واگذار شده و ۶۰ درصد اراضی نیز با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها آماده واگذاری است.

وی با اشاره به آماده بودن افتتاح و بهره برداری فاز دوم زیرساخت های شهرک صنعتی اسدآباد افزود: فاز دوم زیرساخت های شهرک صنعتی اسدآباد با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده و به پایان رسیده که به زودی آسفالت آن نیز انجام می گیرد و ظرف ۱۰ روز آینده قابل افتتاح رسمی است.

رضایی با بیان اینکه در فاز دوم زیرساخت های شهرک صنعتی افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی، جدولگذاری و روشنایی معابر هزینه شده است، یادآور شد: با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان ضریب امنیتی شهرک نیز ارتقاء یافت.

وی با اشاره به اینکه درباره ایمنی و توسعه شبکه برق و سیستم های حفاظتی و زیرساخت های شهرک اقدامات خوبی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی اسدآباد ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی زنده وجود دارد که از این تعداد، دو واحد تعطیل است و با پیگیری های مسئولان استان و شهرستان به زودی به چرخه تولید بازمی گردند.

رضایی با تأکید بر اینکه ‌جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در هر منطقه به یکی از اصلی‌ترین موضوعات در راستای توسعه صنعتی و اقتصادی هر شهر تبدیل شده است، گفت:  همواره در کنار امنیت به عنوان یکی از آیتم‌ها و مؤلفه‌های مهم در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هر منطقه، فراهم بودن زیرساخت‌های موجود با حمایت دولت و مسئولان منطقه از نقش مؤثری بر تصمیم‌گیری قاطع و ترغیب سرمایه‌گذار در سرمایه‌گذاری برخوردار است./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.