امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ - 30 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 10056
  پرینت تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ | 20 بازدید
معاون استاندار:

بدعهدی کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد پذیرفتنی نیست‌

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از راه‌اندازی دوباره کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد خبر داد و گفت: طبق وعده مدیران کارخانه این واحد صنعتی از اوایل شهریور محصول کشاورزان را تحویل می‌گیرد که درصورت بدقولی مسوولیت به گروه دیگری واگذار می‌شود. ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه اظهار داشت: مدیران کارخانه رب گوجه‌فرنگی […]

بدعهدی کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد پذیرفتنی نیست‌

به گزارش همدان نوین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از راه‌اندازی دوباره کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد خبر داد و گفت: طبق وعده مدیران کارخانه این واحد صنعتی از اوایل شهریور محصول کشاورزان را تحویل می‌گیرد که درصورت بدقولی مسوولیت به گروه دیگری واگذار می‌شود.

ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه اظهار داشت: مدیران کارخانه رب گوجه‌فرنگی با وجود وعدهای که داده بودند قصد راه‌اندازی نداشتند که با پیگیری‌های صورت گرفته از موسسه نور تهران و شرکت مارال فروز مستقر در استان گلستان آنها قول دادند که در دوم شهریور این واحد تولیدی راه‌اندازی شود.

وی تاکید کرد: بدعهدی مدیران و شرکا برای راه اندازی کارخانه پذیرفتنی نیست و چنانچه تعللی در این زمینه صورت گرفت ادامه فعالیت کارخانه به کمک دستگاه قضایی به گروه باتجربه دیگری واگذار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: روز گذشته نشستی با حضور دادستان همدان، دستگاه های ناظر و مدیران شرکت مارال فروز و رب گوجه‌فرنگی اسدآباد برگزار شد و این موارد به تصویب رسید.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: این کارخانه روزانه یک هزار تن گوجه فرنگی را از کشاورزان استان خریداری می‌کند و صنایع غذایی مستقر در صالح آباد، ملایر و شهرک صنعتی بوعلی همدان نیز برای خرید گوجه‌فرنگی تولید شده در این منطقه به میدان می‌آیند تا تولیدات استان به نحو مطلوب فرآوری و روانه بازار مصرف شود.

پورمجاهد علت تعطیلی این واحد صنعتی در ماه‌های گذشته را اختلاف بین شرکا ذکر کرد و افزود: در این نشست مدیران ادعا کردند که قطعاتی از خطوط تولید کارخانه کسر شده که متعهد شدند در سریعترین زمان خط تولید تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

اسدآباد با تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی قطب تولید این محصول نامیده می‌شود که همواره به دلیل نبود بازار و صنایع تبدیلی کشت این محصول همراه با ضرر و زیان بوده است./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.