امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ - 30 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 10053
  پرینت تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ | 18 بازدید

چهار طرح منابع طبیعی همدان آماده بهره‌برداری است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: چهار طرح بزرگ آبخیزداری و آبخوان‌داری هم‌زمان با هفته دولت در چهار حوزه آبخیز استان بهره‌برداری می‌شود.  اسفندیار خزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای بهره‌برداری از چهار طرح آبخیزداری و […]

چهار طرح منابع طبیعی همدان آماده بهره‌برداری است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: چهار طرح بزرگ آبخیزداری و آبخوان‌داری هم‌زمان با هفته دولت در چهار حوزه آبخیز استان بهره‌برداری می‌شود.

 اسفندیار خزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای بهره‌برداری از چهار طرح آبخیزداری و آبخوان‌داری همدان هزینه شده است.

وی افزود: ساخت بندهای کنترل سیل و رسوب به حجم سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب در حوزه سد کلان ملایر، احداث بندهای کنترل سیل و رسوب در حوزه گنبد شهرستان همدان به حجم ۴۵۰ مترمکعب، اجرای بند های کنترل سیل و رسوب در حوزه کنجوران از توابع تویسرکان به حجم پنج هزار و ۳۰۰ متر مکعب از جمله طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان مهمترین هدف از اجرای طرح های آبخیزداری را حفظ منابع پایه و حیاتی آب و خاک عنوان کرد.

خزایی اضافه کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری نقش مهمی در افزایش پوشش گیاهی، جلوگیری از فرسایش خاک، کاهش خسارت سیلاب، تقویت سفره آب‌های زیرزمینی و بهبود و رونق کسب و کار دارد./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.