نگرانی برای تأمین آب شرب اسدآبادیها در تابستان ۱۴۰۰
به گزارش همدان نوین، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب شرب توسط شهروندان این شهر از زمان آغاز شیوع کووید ۱۹ تاکنون خبر داد. علیاکبر رحمانی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در صورت تداوم این روند مصرف توسط شهروندان اسدآبادی در تابستان سال ۱۴۰۰ در حدود ۴۰ تا […]












