امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15460
  پرینت تاریخ انتشار : 29 دسامبر 2020 - 21:09 | 11 بازدید
فرمانده تیپ زرهی شهید قهرمان:

اخلاص راز محبوبیت شهید سلیمانی است

به گزارش همدان نوین، فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با تاکید بر اینکه راز محبوبیت شهید سردار سلیمانی اخلاص وی بود گفت: به طور یقین خداوند متعال به خاطر اخلاص واقعی، محبت او را در دل میلیون‌ها ایرانی دائمی و ماندگار کرد. امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی روز سه شنبه در آیین رونمایی […]

اخلاص راز محبوبیت شهید سلیمانی است

به گزارش همدان نوین، فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با تاکید بر اینکه راز محبوبیت شهید سردار سلیمانی اخلاص وی بود گفت: به طور یقین خداوند متعال به خاطر اخلاص واقعی، محبت او را در دل میلیون‌ها ایرانی دائمی و ماندگار کرد.

امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی روز سه شنبه در آیین رونمایی از موزیک ویدیو سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای زرهی ارتش اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد واقعی نسل پیرو اعتقادات امام راحل در ایجاد وحدت بین همه مسلمانان و مبارزه با استکبار است.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی به مانند شهید سپهبد صیاد شیرازی تعلق به نیرو یا قشر خاص نظامی نبوده و همه نظامیان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فرمانده خود و راه ایشان را سرمشق و سرلوحه راه و هدف خود می دانند.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان اظهار داشت: ساخت موزیک ویدیو سردار حاج قاسم سلیمانی در تیپ ۱۱۶ زرهی شهید قهرمان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت.

امیر شاکرمی اضافه کرد: ساخت این ویدئو موزیک با همکاری تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان همدان و گروه همخوانی «مرات» سپاه شهرستان بهار در این تیپ به پایان رسید همچنین در ادامه ساخت ویدئو موزیک با موضوع شهدای زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این گروه قرار گرفت.

وی گفت: اجرای برنامه‌هایی با موضوع و محتوای شهدا خاصه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی کمترین کاری است که می توان در اشاعه و نشان دادن ابعاد شخصیتی این بزرگ مرد انجام داد.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان اظهار داشت: شهید سلیمانی بیان کرد که «شهادتی را دوست دارم که تمام اعضا و جوارح بدن این شهادت را حس کنند»، شهدای زرهی که عمده آنها در داخل تانک و در حال دفاع و رزم به شهادت رسیدند مصداق همین نوع شهادت هستند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.