امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ - 30 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9974
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ | 18 بازدید
مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مطرح کرد

جمع‌آوری بیش از ۳ میلیون برگ سند از نقش همدان در دفاع مقدس

به گزارش همدان نوین، مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از جمع آوری بیش از سه میلیون برگ سند از نقش استان در دفاع مقدس خبر داد. سرهنگ خلیل الهی‌تبار سه شنبه ۲۸ مردادماه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، اظهار […]

جمع‌آوری بیش از ۳ میلیون برگ سند از نقش همدان در دفاع مقدس

به گزارش همدان نوین، مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از جمع آوری بیش از سه میلیون برگ سند از نقش استان در دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ خلیل الهی‌تبار سه شنبه ۲۸ مردادماه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: هم اکنون با تلاش شبانه روزی کمیته های زیرمجموعه و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشه ای دفاع مقدس استان، ۶۰۰ اثر فاخر شناسایی شده که به زودی به نگارش درخواهند آمد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان های استان هم باید با تلاش هر چه مضاعف تر جهادی و انقلابی پیگیر جمع آوری آثار و سند نقش شهرستان خود در دفاع مقدس باشند، گفت: براساس برنامه های راهبردی این شورا مصوب شده در هر شهرستان پنج کتاب در حوزه دفاع مقدس گردآوری و چاپ شود که در مجموع تا پایان سال ۱۰۰ عنوان کتاب در استان به چاپ خواهد رسید.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم از تسریع در تکمیل المان شهدای گمنام شهرستان تا پایان سال جاری توسط شهرداری خبر داد و گفت: بنیاد شهید و شهرداری تا هفته دفاع مقدس فرصت دارند و موظف هستند مصوبه پروژه فرهنگی یکساله نامگذاری کوچه ها به نام آزادگان را انجام دهند.

مجید درویشی تصریح کرد: در صورتی که در کوچه ای آزاده زندگی می کند و کوچه به نام یکی از شهدا مزین است، شهرداری مکان دیگری را برای نامگذاری به نام آزاده شناسایی و نامگذاری کند.

وی همچنین از تأمین اعتبار برای چاپ کتاب های دفاع مقدس شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: تا پایان سال باید پنج کتاب از دوران دفاع مقدس در زمینه زنان و دفاع مقدس، آزادگان، شهدا و خانواده معظم شهدای شهرستان و … تألیف شود.

شهردار اسدآباد هم از تکمیل المان شهدای گمنام و محوطه سازی طرح در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و تأکید کرد:  تلاش می کنیم جاده سلامت و اطراف المان شهدا به موقع طراحی و اجرا شود.

علیرضا فعله گری با اشاره به طراحی و ساخت المان سه شهید خلبان در میدان ورودی اسدآباد از سمت کنگاور در آینده نزدیک یادآور شد: این یک کار فرهنگی بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.