امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ - 30 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9953
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ | 17 بازدید
توصیه نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بوعلی:

والدین از تجمع و مشایعت داوطلبان کنکور پرهیز کنند

به گزارش همدان نوین، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بوعلی سینا از همکاری نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت و سلامت برای جلوگیری از عدم تجمع والدین داوطلبان هنگام برگزاری آزمون سراسری کنکور خبر داد. مهدی مسبوق بیان کرد: آزمون سراسری در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی، تجربی، ریاضی و فنی و زبان […]

والدین از تجمع و مشایعت داوطلبان کنکور پرهیز کنند

به گزارش همدان نوین، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بوعلی سینا از همکاری نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت و سلامت برای جلوگیری از عدم تجمع والدین داوطلبان هنگام برگزاری آزمون سراسری کنکور خبر داد.

مهدی مسبوق بیان کرد: آزمون سراسری در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی، تجربی، ریاضی و فنی و زبان خارجه در روزهای چهارشنبه ۲۹ مرداد، پنجشنبه ۳۰ مرداد، جمعه ۳۱ مرداد و  شنبه یکم شهریور به مدت چهار روز در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبان استان همدان ۲۹ هزار و ۷۷۵ نفر است که از این تعداد، ۶۸۹۱ نفر یعنی ۵۶.۷۳ درصد خانم و ۱۲ هزار و ۸۸۴ نفر یعنی ۴۳.۲۷ درصد آقا هستند.

مسبوق اظهار کرد: در سطح استان ۱۱ حوزه امتحانی داریم که شامل حوزه های دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، اداره آموزش و پرورش، دانشگاه پیام نور واحد همدان، واحد بهار، واحد اسدآباد، واحد رزن، واحد کبودراهنگ و واحد تویسرکان، دانشگاه ملایر و آموزشکده فنی و حرفه ای حاج حشمت است.

وی در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون توضیح داد: بحث تحویل امانات و بازرسی را که صرفاً با گیت انجام می دهیم، خارج از ساختمان حوزه درنظر گرفته ایم، خط کشی های لازم انجام شده تا داوطلبان با فاصله وارد حوزه شوند، پذیرایی داوطلبان به صورت سلف سرویس است، ماسک و پد الکلی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، در بدو ورود به حوزه دو دستگاه استریل گذاشته ایم که داوطلبان به محض ورود دست های خود را استریل کرده و در ورودی هر حوزه یک حوضچه آب ژاول قرار دادیم که داوطلبان باید از داخل آن عبور کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: کلیه عوامل اجرایی مجهز به ماسک سه لایه معمولی، دستکش لاتکس و شیلد هستند.

وی با بیان اینکه به خانواده ها توصیه اکید می کنیم از تجمع و مشایعت داوطلبان پرهیز کنند، تبیین کرد: قرار شده مأموران نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت و سلامت با ما برای عدم تجمع والدین همکاری کنند.

مسبوق در رابطه با داوطلبان مشکوک به کروناویروس نیز گفت: افرادی که خوداظهاری و اعلام کرده اند به این ویروس مبتلا هستند، در بیمارستان سینا از آنها آزمون می گیریم و کسانی که علائم دارند و مشکوک هستند با تشخیص کارشناسان مربوطه که در حوزه مستقر است، جایی را پیش بینی کردیم که جدا از سایر داوطلبان آزمون دهند./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.