امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ - 27 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9837
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ | 23 بازدید
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر

برگزاری اردوی جهادی ۱۰ روزه جمعی از دانشجویان ملایر

به گزارش همدان نوین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از برگزاری اردوی جهادی در هفته جاری در یکی از مناطق محروم شهرستان ملایر خبر داد. ابوالفضل رضایی اظهار کرد: از ابتدای این هفته به مدت ۱۰ روز جمعی از دانشجویان که اکثراً از دانشگاه آزاد هستند، در قالب اردوی جهادی در یکی از […]

برگزاری اردوی جهادی ۱۰ روزه جمعی از دانشجویان ملایر

به گزارش همدان نوین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از برگزاری اردوی جهادی در هفته جاری در یکی از مناطق محروم شهرستان ملایر خبر داد.

ابوالفضل رضایی اظهار کرد: از ابتدای این هفته به مدت ۱۰ روز جمعی از دانشجویان که اکثراً از دانشگاه آزاد هستند، در قالب اردوی جهادی در یکی از مناطق محروم شهرستان ملایر حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون شب مانی قصد مرمت و نه ساخت، پنج واحد مسکونی را داریم و اولویت با منازلی است که از امکانات بهداشتی محروم هستند.

رضایی با بیان اینکه تمام ادارات و دانشگاه ها برای این امر خداپسندانه همراه ما هستند و هزینه های این اردو از دانشگاه، بسیح دانشجویی و خیرین تأمین شده است، خاطرنشان کرد: یک تیم متخصص پزشکی هم برای اردو در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه قصد داریم در این اردو کارآفرینی با استفاده از اساتید مجرب نیز صورت بگیرد، تصریح کرد: به علت شرایط کرونایی جمعیت زیادی را نمی توانیم مستقر کنیم و در قالب تیم های پنج نفره امور انجام می گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به وجود دو گروه خواهران و برادران در این اردوی جهادی مطرح کرد: در اردوی جهادی برادران امور عمرانی و بهداشتی و خواهران امور فرهنگی و بهداشتی را انجام می دهند./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.