امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9796
  پرینت تاریخ انتشار : 16 آگوست 2020 - 10:00 | 20 بازدید
کوچه‌باغ‌های گنجنامه

کوچه‌باغ‌های گنجنامه از انحصار خارج شد

به گزارش همدان نوین، سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: در راستای برخورد قانونی با متعرضان به حقوق امور عمومی، ۳۸ مورد رفع انسداد اختصاصی در کوچه باغ های منطقه گنجنامه آغاز شد. محمدعلی گلشن در این باره اظهار کرد: حسب گزارش های دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی از باغداران منطقه […]

کوچه‌باغ‌های گنجنامه از انحصار خارج شد

به گزارش همدان نوین، سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: در راستای برخورد قانونی با متعرضان به حقوق امور عمومی، ۳۸ مورد رفع انسداد اختصاصی در کوچه باغ های منطقه گنجنامه آغاز شد.

محمدعلی گلشن در این باره اظهار کرد: حسب گزارش های دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی از باغداران منطقه گنجنامه در اقدامی غیرقانونی دست به انسداد معابر عمومی در برخی کوچه ها و بن بست های باغی در سالیان گذشته زده بودند، موضوع رفع انسداد در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب همدان دستور برخورد فوری و قانونی را در این زمینه صادر کرد که با تلاش مأموران اداره رفع پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با توجه به حکم قضایی صادر شده، طی چند روز تعداد ۳۸ مورد درب آهنی غیرمجاز در ابتدای ورودی کوچه ها و بن بست های باغی منطقه گنجنامه جمع آوری و از این امکان عمومی رفع انسداد خواهد شد.

گلشن تصریح کرد: در ابتدا اخطاریه جمع آوری درب های اختصاصی کوچه باغات صادر و به باغداران ابلاغ شد تا خود مالکان اقدام به جمع آوری درب های اختصاصی کنند و سپس در صورت استنکاف از این موضوع مأموران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام لازم و قانونی را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام قانونی در راستای استفاده تمامی شهروندان از معابر عمومی، تردد آسان و خودروهای انتظامی، امدادی، آتش نشانی، کنترل ساختمان و  سایر شرکت های خدمات رسان و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این مناطق انجام شد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در ادامه از تخریب مستحدثات غیرمجاز در شهر همدان خبر داد و گفت: این امر با توجه به رأی صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها توسط واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اجرایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، وی مطرح کرد: تخلف صورت گرفته تغییر کاربری فضای مشاعی به تجاری و پارکینگ به متراژ ۷۰ مترمربع احداث بنای غیرمجاز دو ملک مسکونی واقع در بلوار جعفر طیار و ۱۸ متری رسالت بود که طی تشریفات قانونی منجر به تخریب آنها شد./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.