امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ - 28 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9747
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ | 19 بازدید
نماینده مردم همدان و فامنین

تصویب نقشه جامع شهر همدان حلال مشکلات اقتصادی ـ اجتماعی است

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر لزوم تصویب نقشه جامعه شهر همدان مشکلاتی چون وضعیت وخیم مسکن، وضعیت نابسامان امور شهری، حاشیه‌های شهری، محرومیت‌ها و حاشیه‌نشینی را دلیل ناکامی نقشه جامع شهر در گذشته دانست. حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در حاشیه جلسه بررسی طرح جامع شهر اظهار […]

تصویب نقشه جامع شهر همدان حلال مشکلات اقتصادی ـ اجتماعی است

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر لزوم تصویب نقشه جامعه شهر همدان مشکلاتی چون وضعیت وخیم مسکن، وضعیت نابسامان امور شهری، حاشیه‌های شهری، محرومیت‌ها و حاشیه‌نشینی را دلیل ناکامی نقشه جامع شهر در گذشته دانست.

حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در حاشیه جلسه بررسی طرح جامع شهر اظهار کرد: در این نشست سه ساعته مطالعه کلی، طرح جامع شهر همدان بر اساس اسناد فرادستی، مطالعه وضعیت موجود شهری، وضعیت فراگیر شهر، حریم شهر، محدوده شهر بر اساس الگوهای توسعه شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اظهار گله‌مندی از مشکلات اساسی که در شهر همدان وجود دارد گفت: وضعیت وخیم مسکن در همدان، وضعیت نابسامان امور شهری، گرانی های مسکن و اجاره، وجود حاشیه‌های شهری، محرومیت‌ها و حاشیه‌نشینی به دلیل ناکامی نقشه جامع شهر در گذشته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: نقشه جامع شهر همدان نجات‌بخش وضعیت ترافیک، معیشت، ساماندهی اوضاع مسکن، ارتقای عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، سامان یافتن قیمت مسکن در نقاط مختلف شهری و اعطای فرصت به عموم مردم برای احداث مسکن، ایجاد شهرک‌ها با خدمات اجتماعی و شهری، برون‌رفت از وضعیت نابسامان کنونی و صاحبخانه شدن بسیاری از مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید همدان بزرگ را عینیت ببخشیم گفت: متاسفانه در سرشماری نفوس و مسکن، آمار جمعیتی همدان درست ثبت نشده که همیشه پیگیر اصلاح این مورد بوده‌ایم.

حاجی‌بابایی به طرح‌های میراث فرهنگی نیز پرداخت و اظهار کرد: مسائل اخیر در حوزه میراث فرهنگی نیز یکی از محورهایی است که در این نشست مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش برای تکمیل و تایید و تصویب نقشه جامع شهر همدان یکی از اولویت‌های برنامه‌ای است اظهار امیدواری کرد خروجی این جلسه، تسریع در تکمیل و تصویب نقشه جامع باشد./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.