امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9640
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آگوست 2020 - 22:44 | 20 بازدید
کشف کالای قاچاق

کشف ۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان/ دستگیری ۳۰۰ نفر

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی همدان با بیان اینکه طی چهار ماه اخیر ۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد گفت: کشف این میزان کالای قاچاق ۱۳ درصد رشد داشته که بیش از ۳۰۰ نفر نیز دستگیر شدند. سردار بخشعلی کامرانی‌صالح بعد از امروز به مناسبت «هفته خبرنگار» با حضور در […]

کشف ۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان/ دستگیری ۳۰۰ نفر

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی همدان با بیان اینکه طی چهار ماه اخیر ۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد گفت: کشف این میزان کالای قاچاق ۱۳ درصد رشد داشته که بیش از ۳۰۰ نفر نیز دستگیر شدند.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح بعد از امروز به مناسبت «هفته خبرنگار» با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با بیان اینکه شعار پلیس ارائه خدمات جامعه‌محور است اظهار کرد: خدمات پلیس در حوزه‌های مختلف اجتماعی و دقیق کردن مردم در برقراری امنیت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه هر چقدر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف بیشتر باشد، امنیت بیشتری را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود گفت: بر این اساس معاونت اجتماعی و پلیس فتا نیز در نیروی انتظامی شکل گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: با وجود اینکه ما در پیشگیری‌های وضعی و برخوردها اقدامات سخت‌افزاری خوبی را انجام دادیم در بعد نرم‌افزاری نیز گام‌های خوبی برداشته شده است./ فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.