امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9627
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آگوست 2020 - 19:14 | 18 بازدید
نایب رئیس اتاق اصناف همدان:

باید بازار را به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی هدایت کنیم

به گزارش همدان نوین، نایب رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه ۷۰ درصد از صنوف همدان به علت شیوع کرونا آسیب صددرصدی دیدند، گفت: باید بازار را از انزوا و افسردگی خارج کرده و به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی هدایت کنیم. احمد گازرانی با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در بازار همدان، اظهار کرد: […]

باید بازار را به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی هدایت کنیم

به گزارش همدان نوین، نایب رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه ۷۰ درصد از صنوف همدان به علت شیوع کرونا آسیب صددرصدی دیدند، گفت: باید بازار را از انزوا و افسردگی خارج کرده و به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی هدایت کنیم.

احمد گازرانی با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در بازار همدان، اظهار کرد: تعدادی از کسبه همدان به علت کسادی و رکود مغازه‌های خود را تعطیل کردند اما در این برهه تعدادی توانستند به راحتی جواز کسب دریافت کنند به طوریکه صدور تعداد پروانه کسب در همدان افزایش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه بر خلاف اینکه گفته می‌شود بازار خراب است اما صدور پروانه کسب بالا رفته، تصریح کرد: صدور پروانه کسب در همدان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته که یکی از دلایل آن تسهیل روند صدور مجوز بوده است.

گازرانی با اشاره به جنبه‌های مثبت کرونا در بازار، گفت: امروز شرایط خاصی در کشور پیش آمده که مردم به سمت خرید کالای ایرانی روی آورده‌اند چراکه با افزایش قیمت دلار و بالا بودن قیمت کالای خارجی مردم به خرید کالای ایرانی روی آورده‌اند و از همه مهمتر وضعیت تولیدکننده‌های ما نیز خوب شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف همدان یادآور شد: واحدهای تولیدی مانند کیف، کفش و … از فرصتی که کرونا ایجاد کرد استفاده کردند و امروز اعلام می‌کنند آمار فروششان بیشتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز شرایط خوبی برای صادرات فراهم شده است، تصریح کرد: اگر مسئولان برنامه‌ای برای صادرات محصولات دپو شده در انبارها داشته باشند، بیکاری از بین می‌رود و رونق به کسب و کارها برمی‌گردد.

گازرانی با بیان اینکه امروز بهترین زمان است صنایع کوچک ورود کرده و تیم تجاری به کشورهای همسایه اعزام کند، خاطرنشان کرد: امسال به علت شرایط کرونایی مدارس و عزاداری‌های ماه محرم را نداریم و مطمئناً شغل‌هایی که مرتبط هستند بیشترین آسیب را می بینند که باید مسئولان اتحادیه ها راهکار و نقشه راه جدیدی برای این صنوف درنظر  بگیرند.

وی با اشاره به کسب و کارهای اینترنتی، بیان کرد: امروزه تحولی در بازار ایجاد شده و فروش های سنتی تمام شده و فضای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی فعال شده است که ضعف ما در این زمینه این بوده که قبلاً این فضا را به کسبه آموزش نداده ایم اما امروز مردم به علت کرونا ترجیح می‌دهند حتی مواد غذایی خود را طریق اینترنتی خرید کنند بنابراین باید بازار را به سمت کسب و کارهای اینترنتی هدایت کنیم./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.