امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9603
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آگوست 2020 - 13:18 | 17 بازدید
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر خبر داد

توزیع ۲۲۰ بسته حمایتی و ۹۰۰ پُرس غذای گرم بین خانواده‌های محروم ملایر

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: سازمان مردم نهاد «مهرآفرینان دیار زاگرس» با همکاری و مشارکت خیرین خیراندیش مؤسسه خیریه محمد رسول الله(ص)، در دهه امامت و ولایت ۱۰ رأس گوسفند ذبح کردند و ۲۲۰ بسته حمایتی غذایی و ۹۰۰ پرس غذای گرم تهیه شد و با توزیع آنها […]

توزیع ۲۲۰ بسته حمایتی و ۹۰۰ پُرس غذای گرم بین خانواده‌های محروم ملایر

به گزارش همدان نوین، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: سازمان مردم نهاد «مهرآفرینان دیار زاگرس» با همکاری و مشارکت خیرین خیراندیش مؤسسه خیریه محمد رسول الله(ص)، در دهه امامت و ولایت ۱۰ رأس گوسفند ذبح کردند و ۲۲۰ بسته حمایتی غذایی و ۹۰۰ پرس غذای گرم تهیه شد و با توزیع آنها در بین خانواده های جامعه هدف و مناطق محروم سطح شهرستان به کمک و یاری این قشر آسیب پذیر شتافتند.

رضا سپهری به همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، اساتید و کارکنان دانشگاه ملایر زیرنظر دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دفتر هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، اداره اوقاف و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شهرستان در این حرکت خداپسندانه اشاره کرد.

وی افزود: هر بسته حمایتی غذایی شامل گوشت، مرغ، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و ۹۰۰ پُرس غذای گرم بود که در بین خانواده های جامعه هدف در طول دهه در دو وعده ناهار و شام توزیع شد.

سپهری خاطرنشان کرد: این سازمان با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه ملایر در حال آماده سازی، تهیه و توزیع بیش از ۲۲۰ بسته حمایتی غذایی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است تا در دهه محرم در مناطق محروم و حاشیه شهرستان توزیع شود.

سرپرست اداره ورزش وجوانان ملایر در بخش دیگری از توزیع ۱۱۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم شهرستان به همت مؤسسه مردم نهاد «ماه مهربانی» ملایر خبر داد و گفت: این فعالیت انسان دوستانه با تلاش و پیگیری دبیر این مؤسسه و اعضای آن رقم خورد که در عصر حاضر با وجود کروناویروس و با تأسی از مولایمان علی(ع) بسته های کمک معیشتی و بهداشتی را برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) سرشار از مهر و عشق به محرومان و تهیدستان بود، تصریح کرد: آن حضرت می دانست یکی از آسیب های جامعه اسلامی، فقر و نداری است که ناهنجاری هایی به وجود آورده و مردم را آزار می دهد، بدین منظور فرهنگ انفاق و کمک های مالی را ترویج کرد.

سپهری با بیان اینکه امام علی(ع) از ثروتمندان درخواست کرد فقیران را شریک مال خود قرار دهند و به آنها کمک کنند، ادامه داد: امیرالمومنین(ع) اسطوره کمک به فقرا و نیازمندان است، مؤسسه مردم نهاد ماه مهربانی ملایر نیز با توجه به وجود بحران کرونا و با تأسی از امام علی(ع)، بسته های کمک معیشتی و بهداشتی را برای کمک به نیازمندان جمع آوری و توزیع کردند./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.