امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9594
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آگوست 2020 - 11:45 | 25 بازدید
معاون رییس جمهوری:

مطالبات ایثارگران تا پایان دولت پرداخت می‌شود

به گزارش همدان نوین، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه دولت، همه مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود. سعید اوحدی روز سه شنبه پس از حضور در گلزار شهدای همدان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بیان کرد: با نگاه ویژه رییس جمهوری در هیات دولت به […]

مطالبات ایثارگران تا پایان دولت پرداخت می‌شود

به گزارش همدان نوین، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه دولت، همه مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود.

سعید اوحدی روز سه شنبه پس از حضور در گلزار شهدای همدان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بیان کرد: با نگاه ویژه رییس جمهوری در هیات دولت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران مصوبات خوبی داشتیم.

وی امضای تفاهم نامه تامین زمین و ساخت مسکن و ایجاد اشتغال و کارآفرینی با استاندار همدان برای ایثارگران را از اهداف سفر یک روزه به این استان عنوان کرد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیات همراه با همراهی استاندار همدان و جمعی از مسوولان با حضور نمادین بر سر مزار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی و مزار شهید علی خوش لفظ با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های امام راحل (ره) با نثار صلوات و فاتحه تجدید میثاق کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،دیدار با خانواده شهدا و نشست در استانداری همدان از جمله برنامه های سفر اوحدی به همدان است./ایرنا

از سراسر وب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.