امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 23 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9570
  پرینت تاریخ انتشار : 10 آگوست 2020 - 20:17 | 26 بازدید
پویش ورزش‌های همگانی غرب کشور

طرح بزرگ پویش ورزش همگانی غرب کشور در همدان برگزار شد

به گزارش همدان نوین، طرح بزرگ پویش ورزش‌های همگانی غرب کشور با عنوان «آماده باش آوای ورزش در همسایگی» عصر دوشنبه در همدان برگزار شد.  رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان در حاشیه این برنامه گفت: در این پویش نزدیک به یک هزار ورزشکار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام به ورزش عصرگاهی کردند. […]

طرح بزرگ پویش ورزش همگانی غرب کشور در همدان برگزار شد

به گزارش همدان نوین، طرح بزرگ پویش ورزش‌های همگانی غرب کشور با عنوان «آماده باش آوای ورزش در همسایگی» عصر دوشنبه در همدان برگزار شد.

 رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان در حاشیه این برنامه گفت: در این پویش نزدیک به یک هزار ورزشکار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام به ورزش عصرگاهی کردند.

هادی سبزواری اظهار داشت: ورزشکاران در این طرح در کنار یکی از مجتمع های همدان در بلوار ارم به اجرای نرمش و حرکات کششی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: پویش سراسری «آماده باش» طرحی است که از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به هیات‌های استانی، کمیته‌ها و انجمن‌ها برای مقابله با کرونا اعلام و ابلاغ شده است.

سبزواری بیان کرد: این طرح ۱۳ مردادماه امسال با حضور معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور رونمایی و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان ادامه داد: ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقا نقش مسوولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

وی یادآور شد: کانون اصلی این پویش خانواده‌ها و گروه‌های مخاطب این طرح گروه‌های پرخطر جامعه که افراد بالای ۵۰ سال هستند و گروه‌های در معرض این بیماری که همه گروه‌های سنی را شامل می‌شود، خواهد بود./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.