امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 23 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9564
  پرینت تاریخ انتشار : 10 آگوست 2020 - 17:35 | 24 بازدید
مدیرکل بیمه سلامت همدان

مطالبات مراکز درمانی بخش خصوصی تسویه شده است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: در حال حاضر هیچ بدهی به بخش خصوصی نداریم و همه مطالبات مراکز درمانی بخش خصوصی تسویه شده است. سعید فرجی ظهر امروز در  شورای اطلاع‌رسانی اداره کل بیمه سلامت استان همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری از جمله مشاغل مهم و حساس جامعه […]

مطالبات مراکز درمانی بخش خصوصی تسویه شده است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: در حال حاضر هیچ بدهی به بخش خصوصی نداریم و همه مطالبات مراکز درمانی بخش خصوصی تسویه شده است.

سعید فرجی ظهر امروز در  شورای اطلاع‌رسانی اداره کل بیمه سلامت استان همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری از جمله مشاغل مهم و حساس جامعه است و «صحت»، «سرعت» و «دقت» سه عنصر اصلی در این حرفه به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه یکی از عوامل موثر در موفقیت هر دستگاهی است گفت: رسانه‌ها ابزار ارتباط مردم با مسؤولان هستند و تعامل با آنها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بسترساز پیشرفت جامعه باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با تاکید به اینکه توسعه اطلاعات و گسترش اطلاع‌رسانی از نیازهای اساسی جوامع بشری و از ضرورت‌ها و ارکان توسعه فرهنگی و اجتماعی هر کشوری محسوب می‌شود بیان کرد: در دنیای امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، نقش کلیدی رسانه‌ها به هیچ عنوان کتمان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه صحت در انتشار خبر، سرعت در پیام‌رسانی و همین طور دقت در نگارش از اصول مهم خبرنگاری و کار حرفه ای خبرنگاران است ادامه داد:‌ امروزه خبر و خبررسانی مطلوب به‌عنوان بزرگترین ابزار در انعکاس خدمات دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

فرجی در پایان از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در انعکاس و پوشش خبری وقایع و اخبار مربوط به سازمان بیمه سلامت و اداره کل بیمه سلامت استان همدان با اهدای لوح تقدیر و هدیه  قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نیز که به صورت ویدئوکنفرانس از تلاش تمام خبرنگاران حوزه بیمه سلامت سراسر کشور قدردانی کرد، گفت: در حال حاضر هیچ بدهی به بخش خصوصی نداریم و همه مطالبات مراکز درمانی بخش خصوصی در کشور تسویه شده است.

طاهر موهبتی بیان کرد:‌ بدهی فروردین، اردیبهشت و خرداد داروخانه‌ها نیز پرداخت شده و تنها یک ماه طلب از سال قبل دارند که آن هم طی ۱۰ الی ۱۵ روز آینده تسویه خواهد شد.

وی در خصوص بدهی بخش دولتی گفت: در این بخش تنها سه ماه بدهی داریم و ۷۰ درصد مطالبات تیرماه را نیز پرداخت کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت همدان خاطرنشان کرد: وقتی سازمان را تحویل گرفتیم ۱۴ ماه به مراکز درمانی بخش دولتی بدهکار بودیم اما در حال حاضر این بدهی به سه ماه رسیده و در مجموع مطالبات بخش خصوصی به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با تاکید به اینکه با مدیریت هزینه‌ها توانستیم جلوی هزینه‌های اضافی را بگیریم گفت: در حال حاضر نسخه‌نویسی الکترونیکی در ۱۲ هزار مطب اجرایی می‌شود و نسخه پیچی الکترونیکی نیز به ۵ هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.