امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9446
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آگوست 2020 - 22:51 | 6 بازدید
«خبرنگار»

نامگذاری معبری در شهرستان بهار به نام «خبرنگار»

به گزارش همدان نوین،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از نامگذاری معبری به نام خبرنگار در این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد. حبیب الله شهنوازیان  بر نقش قشر خبرنگار به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه تأکید و به برنامه های تدوین شده اداره ارشاد به مناسبت هفته خبرنگار اشاره کرد […]

نامگذاری معبری در شهرستان بهار به نام «خبرنگار»

به گزارش همدان نوین،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از نامگذاری معبری به نام خبرنگار در این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.

حبیب الله شهنوازیان  بر نقش قشر خبرنگار به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه تأکید و به برنامه های تدوین شده اداره ارشاد به مناسبت هفته خبرنگار اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از شیوع کروناویروس اکثر برنامه های این هفته لغو شد اما درنظر داریم نشست های محدودی را با حضور حداقل خبرنگاران و در چند جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی تشریح کرد:روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه در جلساتی با حضور تعدادی از خبرنگاران، غبار روبی مزار شهدا و حضور در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود که در این نشست از آنها تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه ۲۰ مرداد، نشست خبرنگاران را در اداره ارشاد با حضور فرماندار خواهیم داشت که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شهنوازیان افزود: با پیشنهادی از سوی اداره ارشاد شهرستان بهار در جلسه نامگذاری معابر و خیابان‌ها مقرر شد معبری به نام خبرنگار در این شهرستان برای پاسداشت زحمات این قشر نامگذاری شود.

وی با آرزوی سلامتی برای هنرمندان از اجرای طرح قطعه هنرمندان در آرامستان این شهرستان خبر داد و گفت:
پس از شهر همدان، شهرستان بهار نخستین شهرستان در اجرای این طرح خواهد بود که سوابق هنرمندان در لوحی حک و در کنار مزار آنان قرار داده خواهد شد.

رئیس شورای شهر بهار نیز به خبرنگار ایسنا گفت:خبرنگار گوش شنوا و چشم بینای جامعه است و نه یک روز بلکه هر روز باید از این قشر تجلیل شود.

مجتبی فیض اللهی با اشاره به نقش بی بدیل خبرنگاران در عرصه‌های مختلف جامعه اظهارکرد: خبرنگاران با انتقادات سازنده خواسته های مردم را به گوش مسئولان می رسانند و مشکلات دور مانده از دید مسئولان را به آنان می نمایانند.

وی افزود: خبرنگار در تمامی زمینه ها از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … جایگاه والایی دارد و نقش اول را ایفا می کند که این را جامعه باید بپذیرد.

فیض اللهی با تأکید بر اینکه خبرنگاران به عنوان بازوی پرتوان مسئولان هستند، بیان کرد: در جامعه ما خبرنگار هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده در حالیکه مسئولان باید خبرنگار را به عنوان بازوی پرتوان در کنار خود ببینند، نه در مقابل خود.

رئیس شورای شهرستان بهار همچنین با تأکید بر تصویب نامگذاری معبری در این شهرستان به نام خبرنگار در هفته خبرنگار ادامه داد: در جهت تجلیل از زحمات خبرنگاران در جلسه هفته گذشته نامگذاری معبری در بهار به نام خبرنگار تصویب شد اما هنوز به دنبال معبر مناسب برای نامگذاری هستیم.

فیض اللهی در پایان از نامگذاری معابر شهرستان بهار به نام مشاهیر این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان بهار دارای مشاهیر و هنرمندان فرهیخته در زمینه های مختلف و شاعران بسیار پرتوان که نخستین مورد نامگذاری متعلق به “رضابهارلی” شاعر بزرگ شهرستان بهار است و یکی از معابر روبروی اداره ارشاد به نام این شاعر بزرگ نامگذاری و تصویب شده است که طی روز های آینده رونمایی خواهد شد./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.