امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ - 28 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9384
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ | 12 بازدید
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند

دستگیری سارقان باغات گردو در نهاوند

به گزارش همدان نوین،فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با هماهنگی دادستانی نهاوند ۶ سارق باغات گردو توسط ماموران انتظامی پاسگاه‌ دهفول این شهرستان دستگیر شدند. احمد ساکی امروز در نهاوند اظهار کرد: وجود چندین سراب در شهرستان نهاوند باعث ایجاد باغات و رونق کشاورزی در این منطقه شده که همه ساله در زمان برداشت محصول […]

دستگیری سارقان باغات گردو در نهاوند

به گزارش همدان نوین،فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با هماهنگی دادستانی نهاوند ۶ سارق باغات گردو توسط ماموران انتظامی پاسگاه‌ دهفول این شهرستان دستگیر شدند.

احمد ساکی امروز در نهاوند اظهار کرد: وجود چندین سراب در شهرستان نهاوند باعث ایجاد باغات و رونق کشاورزی در این منطقه شده که همه ساله در زمان برداشت محصول از باغات شاهد نگرانی باغداران در خصوص حفظ میوه جات مخصوصا گردو هستیم.

وی افزود: به منظور پیشگیری از این موضوع لازم است باغداران با ناحیه انتظامی شهرستان تعامل لازم را داشته باشند تا بتوان از سرقت گردو در فصل برداشت جلوگیری به عمل آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در همین راستا ماموران پاسگاه دهفول نهاوند در یک هفته جاری با گشت‌زنی مستمر و کنترل مسیر باغات ۶ سارق گردو را دستگیر و حدود ۲۰۰ کیلو گردو و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را از متهمان کشف کردند.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و با همکاری دادستان  شهرستان اقدام قاطع قضایی در خصوص متهمان به عمل آمد گفت: با توجه به اینکه کشاورزان و باغداران در فصل برداشت محصول می‌خواهند حاصل زحمات چندین ماهه خود را با جمع آوری محصول و عرضه آن به بازار دریافت کنند از آنان درخواست می‌کنیم تمهیدات لازم برای پیشگیری از سرقت محصولات باغی را به کار گرفته و هر گونه موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

ساکی ادامه داد: اخیرا دادستان نهاوند نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده که فروش گردو با پوست تا اواخر شهریور ممنوع بوده و با فروشندگان متخلف برخورد می‌شود.

وی گفت: از دهم مردادماه نیز تمام مغازه‌های فاقد پروانه کسب در شهرستان که اقدام به خرید و فروش محصولات باغی کنند، با هماهنگی فرمانده انتظامی پلمب می‌شوند./ فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.