امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9372
  پرینت تاریخ انتشار : 04 آگوست 2020 - 15:08 | 10 بازدید
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

خودروهای با خلافی بالای یک میلیون تومان در همدان ترخیص می‌شوند

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از ترخیص خودروهای با خلافی بالای یک‌میلیون تومان در همدان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه ولایت رانندگان خودروهایی با خلافی بالای یک‌میلیون تومان می‌توانند خودروهای خود را تحویل بگیرند و در طول یک سال هزینه خلافی را پرداخت کنند. علی فکری امروز در […]

خودروهای با خلافی بالای یک میلیون تومان در همدان ترخیص می‌شوند

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از ترخیص خودروهای با خلافی بالای یک‌میلیون تومان در همدان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه ولایت رانندگان خودروهایی با خلافی بالای یک‌میلیون تومان می‌توانند خودروهای خود را تحویل بگیرند و در طول یک سال هزینه خلافی را پرداخت کنند.

علی فکری امروز در همدان اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت خودروهایی که برابر تبصره ماده ۸ به خاطر خلافی بالای یک میلیون تومان در پارکینگ متوقف هستند، ترخیص و به مالکین تحویل داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این طرح مالکین می‌توانند به واحدهای راهور مراجعه و خودروهای خود را آزاد کنند گفت: به این رانندگان یک سال فرصت داده می‌شود تا مبلغ خلافی خود را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان ادامه داد: اگر در طول یک سال مجدد به هر دلیلی خودروهای این رانندگان توقیف شود مشمول این بخشودگی نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: این رانندگان تا یک سال با این خلافی که دارند می‌توانند رانندگی کنند و خودروهای آنها توقیف نمی‌شود.

فکری با اشاره به اینکه تعداد زیادی خودروهایی با خلافی یک‌میلیون تومان در پارکینگ‌های استان وجود دارند اما نمی‌توان دقیق عنوان کرد گفت: در پارکینگ شهرستان‌ها  و مرکز شهر وجود دارد که بخشی دستور قضایی و بخشی به دلیل همین موضوع است و دارندگان این خودروها می‌توانند برای ترخیص اقدام کنند./ فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.